نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۸

اسپین آف سریال The Boys در دست ساخت است

پس از موفقیت قابل توجه فصل دوم سریال The Boys، حالا شبکه آمازون دستور ساخت یک اسپین‌آف براساس این سریال را صادر کرده است.

پخش فصل دوم سریال The Boys (بویز) مدتی است که آغاز شده و تا به امروز ۶ قسمت از فصل جدید این سریال از شبکه آمازون منتشر شده است. پیش از انتشار فصل دوم، آمازون از تمدید زودهنگام این سریال محبوب برای فصل سوم خبر داد که انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید آن از اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنیای سریال بویز قرار است گسترش پیدا کند. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، آمازون در حال ساخت یک اسپین‌آف براساس سریال The Boys است. اتفاقات این سریال قرار است در یک کالج جریان داشته باشد توسط سازمان شیطانی Vought (وات) که کنترل گروه هفت را نیز بر عهده دارد، اداره می‌شود که هدف آن آموزش ابرقهرمانان جوان است.

اسپین‌آف سریال The Boys قرار است دارای محتوای بزرگسالانه و با درجه سنی R باشد که قرار است زندگی این دانشجویان را بررسی کند و به آن بپردازد و همچنین این ابرانسان‌ها قرار است توانایی‌های جسمانی، ذهنی و اخلاقی خود را به اثبات برسانند تا رسما وارد دنیای ابرقهرمانان شوند. اسپین‌آف سریال The Boys به ترکیبی از رمان‌های Hunger Games و آثار دانشجویی و دانشگاهی توصیف شده است که لحن طنز سریال پسران نیز در آن حفظ خواهد شد. به‌نظر می‌رسد که این کالج درواقع نسخه شیطانی مدرسه اگزاویر باشد که ابرقهرمانان جوان قرار است در آن یاد بگیرند که چگونه از قدرت خود استفاده کنند.

کریگ روزنبرگ، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی سریال The Boys، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت پایلوت (آزمایشی) اسپین‌آف این سریال را بر عهده خواهد داشت و همچنین به‌عنوان شورانر نیز در این سریال حضور دارد. اریک کریپک، ایوان گلدبرگ، سث روگن و جیمز ویور که به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال پسران حضور دارند، به‌همراه نیل اچ. موریتز و پاون شتی، به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در اسپین‌آف سریال The Boys نیز حضور خواهند داشت. در حال حاضر جزئیات و اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما چیزی که مشخص است آمازون برنامه دارد تا دنیای سریال The Boys را گسترش دهد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده