نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۲

سریال The Boys برای فصل سوم تمدید شد؛ انتشار اولین ویدیو از فصل دوم

شبکه آمازون نه تنها اولین ویدیو رسمی فصل دوم سریال The Boys را منتشر کرد، بلکه پیش از انتشار فصل جدید این سریال را برای فصل سوم نیز تمدید کرده است.

ماه گذشته بود که شبکه آمازون تیزر تریلر جدیدی از فصل دوم سریال The Boys (بویز) را منتشر کرد که در آن شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات فصل دوم این سریال مورد انتظار بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال بویز برای فصل سوم تمدید شده است. در حاشیه پنل سریال در کامیک کان در خانه، آمازون از تمدید سریال The Boys برای فصل سوم خبر داد و اعلام کرد که آن‌ها امیدوار هستند تا فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال را از اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز کنند. پیش از این نیز شاهد تمدید زودهنگام فصل دوم پیش از انتشار فصل اول بودیم که نشان می‌دهد آمازون از کیفیت سریال اطمینان زیادی دارد.

این تنها خبر مهمی نبود که آمازون منتشر کرد و در طول این پنل اولین ویدیو رسمی فصل دوم سریال The Boys منتشر شد که در آن اعضای گروه بویز در یک قایق دیده می‌شوند و در تلاش هستند تا از کوسه‌های اطراف خود فرار کنند و در ادامه مشخص می‌شود این موضوع توسط شخصیت دیپ/کوین در حال انجام است که خودش روی یک نهنگ در حال حرکت به سمت ساحل است و در ادامه بیلی بوچر قایق را می‌خواهد از وسط این نهنگ نگون بخت رد کند و دیپ را به‌دست بیاورد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر این، برنامه Prime Rewind: Inside the Boys به میزبانی آیشا تایلر نیز تایید شد که این برنامه به شکلی هفتگی و همزمان با انتشار قسمت‌های فصل دوم سریال The Boys منتشر خواهد شد. کارل اربن، آنتونی استار، جک کواید، لاز آلونسو، ارین موریارتی، کارن فوکوهارا، تومر کاپون، دومینیک مک الیگوت، جسی آشر، چیس کرافورد، نیتن میچل، جیانکارلو اسپوزیتو، جنیفر اسپوزیتو، سایمون پگ، آیا کش، گوران ویسنجیک، پتن اسوالت و کلودیا دومیت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Boys حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پخش فصل دوم سریال The Boys که در ۸ قسمت تولید شده، قرار است از تاریخ ۴ سپتامبر امسال (۱۴ شهریور) با انتشار سه قسمت اول آغاز شود و ۵ قسمت بعدی به‌صورت هفتگی از آمازون منتشر خواهند شد. اریک کریپک، اوان گلدبرگ و سث روگن، وظیفه ساخت سریال بویز را بر عهده دارند. همچنین اخیرا خبری منتشر شده مبنی بر اینکه جفری دین مورگان ممکن است در فصل سوم سریال The Boys حضور داشته باشد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده