نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۵

ساخت اسپین آف سریال Hawkeye توسط مارول استودیو

مارول استودیو در حال ساخت اسپین آفی براساس سریال Hawkeye با محوریت شخصیت اکو برای دیزنی پلاس است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Hawkeye (هاکای) همچنان در استودیوی فیلمسازی Trilith در آتلانتا در جریان است و ماه گذشته تصاویری از پشت صحنه این سریال مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول منتشر شد که خبر از یک تعقیب و گریز با ماشین در آن می‌داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهرا مارول استودیو در نظر دارد تا یک اسپین‌آف براساس سریال Hawkeye تولید و منتشر کند. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، اسپین‌آف سریال هاکای قرار است براساس شخصیت اکو (Echo) تولید و منتشر شود.

اکو در لباس رونین

اتان کوهن، نویسنده فیلم Tropic Thunder و امیلی کوهن به‌عنوان تهیه‌کننده و نویسنده در سریال Echo حضور دارند و این سریال هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و ظاهرا هنوز تایید ساخت نهایی آن صادر نشده است. مایا لوپز نام واقعی شخصیت اکو است که آلاکوآ کاکس، بازیگر تازه‌کار نقش این شخصیت را در سریال Hawkeye بر عهده دارد. اکو یک بومی آمریکایی ناشنوا است که قادر به کپی‌برداری کامل از حرکات شخص دیگر است و این قابلیت از او یک مبارز قدرتمند ساخته است.

این شخصیت پیش از این در کمیک‌های هاکای و دردویل نیز حضور داشته و همچنین دارای ارتباط داستانی با شخصیت رونین و کلینت بارتون است و باید دید که شاهد چنین ارتباطی بین اکو و رونین در اتفاقات فیلم Avengers: Endgame که کلینت بارتون به آن تبدیل شده بود، وجود دارد یا خیر. جرمی رنر، هیلی استاینفلد، فلورنس پیو، ورا فارمیگا، تونی دالتون، فرا فی، آلاکوآ کاکس و زان مک‌کلارنون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Hawkeye حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

سریال هاکای قرار است در اواخر سال ۲۰۲۱ از دیزنی پلاس منتشر شود. جاناتان ایگلا، نویسنده سریال Mad Men، وظیفه ساخت سریال Hawkeye را بر عهده دارد. همچنین ریس توماس، امبر فینلایسون (برت) و کتی الوود (برتی)، وظیفه کارگردانی سریال هاکای را بر عهده خواهند داشت. در حال حاضر پخش سریال The Falcon and The Winter Soldier از دیزنی پلاس آغاز شده که قسمت اول این سریال رکورد افتتاحیه سریال‌های دیزنی پلاس را شکسته است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده