نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

مشخص شدن بازیگر شخصیت آیریس وست در فیلم The Flash

سرانجام بازیگر نقش آیریس وست در فیلم The Flash مشخص شد و کرسی کلمونس دوباره قرار است این نقش را در دنیای دی سی بازی کند.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام بازیگر نقش آیریس وست در فیلم The Flash مشخص شده است. کرسی کلمونس که پیش از این هم قرار بود این نقش را بازی کند، دوباره با برادران وارنر برای بازی در فیلم فلش به توافق رسیده و قرار است نقش معشوقه بری آلن را در این فیلم از دنیای دی سی بازی کند. کلمونس پیش از این نقش وست را در فیلم Justice League بازی کرده بود، اما صحنه او در این فیلم در نسخه اکران فیلم که در سال ۲۰۱۷ روی پرده رفت، توسط جاس ویدون حذف شد.

کرسی کلمونس در نقش آیریس وست در فیلم Justice League

حالا این صحنه در نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League که قرار است پنج‌شنبه هفته آینده از HBO Max پخش شود، حضور دارد. در فیلم The Flash قرار است شاهد بازگشت ازرا میلر در نقش بری آلن ملقب به فلش باشیم و علاوه‌بر میلر، در این فیلم قرار است مایکل کیتون و بن افلک برای بازی در نقش بروس وین ملقب به بتمن نیز حضور داشته باشند. همچنین بیلی کروداپ نیز در حال مذاکره با برادران وارنر برای بازی در نقش هنری آلن است. علاوه‌براین، ساشا کال نقش سوپرگرل را در فیلم The Flash بازی خواهد کرد.

اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم It و فیلم It: Chapter 2 را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی فیلم The Flash را بر عهده دارد. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم فلش بر عهده کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee و فیلم Birds of Prey، خواهد بود. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Flash قرار است از ماه آوریل ۲۰۲۱ (فروردین-اردیبهشت ۱۴۰۰) در بریتانیا آغاز شود. مراحل تولید فیلم فلش در استودیوهای فیلمسازی Leavesden در بریتانیا که به برادران وارنر تعلق دارد، انجام خواهد شد.

فیلم The Flash برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده