نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۴۰

بن افلک برای بازی در نقش بتمن در فیلم The Flash باز خواهد گشت

بن افلک قرار است دوباره نقش بتمن را بازی کند، اما این اتفاق قرار است در فیلم The Flash رخ دهد که پیش از این خبر حضور مایکل کیتون در آن منتشر شده بود.

مدتی پیش بود که رابرت پتینسون به‌عنوان بتمن جدید سینما معرفی شد و قرار است شاهد حضور وی در فیلم The Batman (بتمن) باشیم، اما این موضوع ظاهرا به معنای بازنشستگی کامل بن افلک از نقش بتمن نبوده است. طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، افلک قرار است باری دیگر نقش شوالیه تاریکی را بازی کند، اما نه برای فیلم مستقل این ابرقهرمان محبوب دنیای دی سی. طبق خبری که Vanity Fair منتشر کرده، بن افلک که پیش از این نقش بتمن را در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) و فیلم Justice League (لیگ عدالت) بازی کرده بود، قرار است در فیلم The Flash (فلش) بازگردد و دوباره این نقش را بازی کند.

در فیلم The Flash قرار است شاهد بازگشت ازرا میلر در نقش بری آلن ملقب به فلش باشیم که پیش از این با افلک هم‌بازی بوده است. همچنین اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم It (آن) و فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی این فیلم مورد انتظار از دنیای DC را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم فلش بر عهده کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee (بامبل بی) و فیلم Birds of Prey (پرندگان شکارچی)، خواهد بود.

The Flash in Justice League

افلک درواقع دومین بازیگر گذشته نقش بتمن هست که در حال مذاکره برای بازگشت در فیلم The Flash است و پیش از این خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه مایکل کیتون، بازیگر نقش بتمن در فیلم Batman و فیلم Batman Returns (بتمن باز می‌گردد)، در حال مذاکره با برادران وارنر برای بازگشت در فیلم فلش است. فیلم The Flash درواقع قرار است براساس خط داستانی Flashpoint ساخته شود که در این خط داستانی، بری آلن با قدرت سفر در زمان به گذشته سفر می‌کند و سرنوشت قتل مادرش را تغییر می‌دهد که این موضوع باعث تغییرات در تایم لاین و ایجاد یک آینده متفاوت می‌شود که از جمله این تغییرات می‌توان به تبدیل شدن توماس وین به بتمن، تبدیل شدن مارتا به جوکر و همچنین مرگ بروس وین اشاره کرد.

در حال حاضر اطلاعات خیلی زیادی از فیلم The Flash در دسترس نیست، اما هالیوودریپورتر پیش از این گفته بود که این داستان تنها یک داستان سفر در زمان نیست، بلکه سفر بین ابعاد مختلف نیز خواهد بود. درواقع این ایده به ذهن می‌رسد که در این فیلم قرار است از یک جهان فیلم، به جهان دیگر سفر کنیم و به نحوی حضور دو بتمن مختلف در فیلم را منطقی می‌کند. در هر حال باید منتظر اخبار بیشتری از فیلم فلش در رویداد DC FanDome باشیم که روز شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

فیلم The Flash برای اکران در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۲۲ (۱۳ خرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم فلش از بهار سال ۲۰۲۱ آغاز شود. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده