نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

تاریخ شروع فیلمبرداری فیلم The Flash احتمالا مشخص شده است

طبق اطلاعات جدید منتشر شده، انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Flash از اوایل بهار سال ۲۰۲۱ در بریتانیا آغاز شود.

طی سال‌های گذشته شاهد تغییرات گسترده در تیم کارگردانی و نویسندگان فیلم The Flash (فلش) بودیم و فیلمنامه این فیلم ابرقهرمانی مورد انتظار بارها با بازنویسی مواجه شده است، اما اکنون طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که فیلم مستقل این ابرقهرمان تندرو و محبوب دنیای دی سی قرار است جلوی دوربین برود. طبق اطلاعات ثبت شده در Backstage که توسط طرفداران دنیای DC پیدا شده، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Flash قرار است از ماه آوریل ۲۰۲۱ (فروردین-اردیبهشت ۱۴۰۰) در بریتانیا آغاز شود. مراحل تولید فیلم فلش در استودیوهای فیلمسازی Leavesden در بریتانیا که به برادران وارنر تعلق دارد، انجام خواهد شد.

در حال حاضر مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Batman، دیگر فیلم فوق‌العاده مورد انتظار دنیای DC در این استودیوی فیلمسازی در حال انجام است. همچنین Backstage اشاره کرد که مراحل انتخاب بازیگران فیلم The Flash هم‌اکنون در حال جریان است که این کار توسط ریچ دلیا و کیت رینگسل انجام می‌شود. دلیا چندان با پروژه‌های دی‌سی غریبه نیست و او پیش از این مدیر انتخاب بازیگران فیلم Shazam، سریال Swamp Thing و سریال Stargirl بوده است. همچنین رینگسل نیز در نقش دستیار انتخاب بازیگران قسمت اول فیلم Wonder Woman حضور داشته است.

اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم It و فیلم It: Chapter 2 را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی فیلم The Flash را بر عهده دارد. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم فلش بر عهده کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee و فیلم Birds of Prey، خواهد بود. در فیلم The Flash قرار است شاهد بازگشت ازرا میلر در نقش بری آلن ملقب به فلش باشیم و علاوه‌بر میلر، در این فیلم قرار است مایکل کیتون و بن افلک برای بازی در نقش بروس وین ملقب به بتمن نیز حضور داشته باشند. همچنین بیلی کروداپ نیز در حال مذاکره با برادران وارنر برای بازی در نقش هنری آلن است.

فیلم The Flash برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده