نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

بیلی کروداپ در حال مذاکره برای حضور در فیلم The Flash است

بیلی کروداپ در حال مذاکره با برادران وارنر برای بازی در نقش هنری آلن در فیلم The Flash است. او پیش از این نیز قرار بود این نقش را در فیلم فلش بازی کند.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بیلی کروداپ ظاهرا درنهایت قرار است نقش هنری آلن را در فیلم The Flash (فلش) بازی کند. این بازیگر ۵۲ ساله که اخیرا برای بازی در سریال The Morning Show (برنامه صبحگاهی) توانسته جایزه امی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در یک سریال درام را دریافت کند، در حال انجام مذاکرات اولیه برای بستن قرارداد همکاری با برادران وارنر برای حضور در این سریال ابرقهرمانی از دنیای DC است. کروداپ درواقع قرار است دوباره به این پروژه اضافه شود که از سال ۲۰۱۶ بخشی از بازیگران فیلم فلش بوده است. او قرار بود نقش هنری آلن، پدر بری آلن را در زمانی‌که ریک فامویا وظیفه کارگردانی فیلم The Flash را بر عهده داشت، بازی کند، اما این کارگردان در ادامه از پروژه جدا شد.

بتمن مایکل کین و فلش ازرا میلر در کنار یکدیگر در فیلم The Flash

در ادامه در سال ۲۰۱۸ جان فرانسیس دیلی و جاناتان گلداستاین وظیفه کارگردانی فیلم فلش را بر عهده گرفتند که درنهایت آن‌ها هم این پروژه را ترک کردند. تغییرات چند باره در تیم تولید فیلم The Flash سرانجام باعث شد تا کروداپ نیز پروژه را ترک کند و حالا دوباره مذاکرات برای حضور وی در این فیلم در جریان است. او همچنین حضور کوتاهی به‌عنوان هنری آلن در فیلم Justice League (لیگ عدالت) نیز داشته است. در حال حاضر اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم It (آن) و فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی فیلم The Flash را بر عهده گرفته است.

انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Flash در بهار سال ۲۰۲۱ در لندن آغاز شود. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم فلش بر عهده کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee (بامبل بی) و فیلم Birds of Prey (پرندگان شکارچی)، خواهد بود. در فیلم The Flash قرار است شاهد بازگشت ازرا میلر در نقش بری آلن ملقب به فلش باشیم و علاوه‌بر میلر و کروداپ، در این فیلم قرار است مایکل کیتون و بن افلک برای بازی در نقش بروس وین ملقب به بتمن نیز حضور داشته باشند. همچنین مانند کروداپ، کرسی کلمنز نیز در مقطعی قرار بود نقش آیریس وست را در فیلم The Flash بازی کند که در حال حاضر بازگشت یا عدم بازگشت وی در این فیلم مشخص نیست.

فیلم The Flash برای اکران در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۲۲ (۱۳ خرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده