نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۳

مایکل کیتون ممکن است بار دیگر نقش بتمن را در فیلم The Flash بازی کند

طبق اخبار جدید منتشر شده، مایکل کیتون در حال مذاکره با برادران وارنر برای بازی دوباره در نقش بتمن در فیلم The Flash و احتمالا چند فیلم دیگر است.

مایکل کیتون یکی از چندین بازیگری است که نقش بروس وین ملقب به بتمن را بازی کرده است و او یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های شوالیه تاریکی نیز محسوب می‌شود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، پس از چند دهه کیتون ممکن است باری دیگر نقش بتمن را بازی کند. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، کیتون در حال مذاکره با شرکت برادران وارنر برای حضور در فیلم The Flash (فلش) است و در صورت توافق و امضای قرارداد همکاری، او دوباره نقش بتمن را در این فیلم بازی خواهد کرد. همچنین THR در ادامه گزارش داد که کیتون ممکن است در چندین پروژه مشخص دیگر از دنیای DC (دی سی) نیز حضور داشته باشد.

مایکل کیتون

حضور بتمن در این فیلم‌ها احتمالا قرار است به شکل مربی، مشاور و راهنما و چیزی مشابه به نیک فیوری با بازی ساموئل ال جکسون در دنیای سینمایی مارول باشد. به‌نظر می‌رسد که فیلم Batgirl (بت گرل) یکی از پروژه‌هایی می‌تواند باشد که بتمن نسخه کیتون ممکن است در آن حضور پیدا کند. جزئیات بیشتری از نقش کیتون به اشتراک گذاشته نشده است. این احتمال وجود دارد که بری آلن با توانایی سفر در زمان خود در فیلم The Flash به دوره بتمن کیتون سفر کند. بااین‌حال، THR اضافه می‌کند که گفته می‌شود این داستان تنها یک داستان سفر در زمان نیست، بلکه سفر بین ابعاد مختلف نیز است. درواقع این ایده به ذهن می‌رسد که در این فیلم قرار است از یک جهان فیلم، به جهان دیگر سفر کنیم.

کیتون آخرین‌بار نزدیک به سه دهه پیش نقش بتمن را در فیلم Batman Returns (بتمن باز می‌گردد) که به کارگردانی تیم برتون در سال ۱۹۹۲ منتشر شد، بازی کرده بود. ازرا میلر قرار است بار دیگر نقش شخصیت بری آلن ملقب به فلش را در فیلم The Flash بازی کند.  اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم It (آن) و فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی این فیلم مورد انتظار از دنیای DC را بر عهده دارد و همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم فلش بر عهده کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee (بامبل بی) و فیلم Birds of Prey (پرندگان شکارچی)، خواهد بود.

فیلم The Flash برای اکران در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۲۲ (۱۳ خرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم فلش از بهار سال ۲۰۲۱ آغاز شود. همچنین فیلم The Batman با بازی رابرت پتینسون در نقش دارک نایت نیز قرار است در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) اکران شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده