نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۹

پخش اتفاقی نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League به جای تام و جری

روز گذشته برخی از کاربران HBO Max که تصمیم به تماشا فیلم تام و جری را داشتند، دقایقی از نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League به‌جای این فیلم برای آن‌ها پخش شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کاربرانی که روز گذشته تصمیم داشتند تا فیلم Tom and Jerry را ازطریق HBO Max تماشا کنند، با یک غافلگیری عجیب و غیر منتظره مواجه شدند. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، در روز دوشنبه برخی از کاربران HBO Max پس از اینکه قصد تماشا فیلم تام و جری را داشتند، به‌صورت کاملا اتفاقی با پخش نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League مواجه شدند و توانستند دقایق ابتدایی این فیلم که مدت زمان آن چهار ساعت است، را تماشا کنند.

در شبکه‌های اجتماعی نیز افراد متعددی این گزارش را تایید کردند که ظاهرا خیلی زود HBO Max این مشکل را رفع کرد و این گروه تنها موفق شدند دقایق ابتدایی نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League را تماشا کنند. در هر حال طرفداران برای تماشا نسخه زک اسنایدر فیلم لیگ عدالت باید تا تاریخ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) صبر کنند که کمتر از ۱۰ روز دیگر این فیلم ازطریق HBO Max منتشر خواهد شد.

نسخه زک اسنایدر فیلم لیگ عدالت در ابتدا قرار بود یک سریال ۴ قسمتی باشد، اما اکنون یک فیلم با مدت زمان ۴ ساعت خواهد بود که در حال حاضر قرار نیست دارای یک دنباله باشد و حتی اسنایدر نیز برنامه‌ای برای ساخت فیلم دیگری در دنیای دی سی نداردنسخه زک اسنایدر فیلم Justice League قرار است دارای ۱۵۰ دقیقه صحنه اضافه نسبت به نسخه اکران باشد که این زمان شامل صحنه‌های فیلم‌برداری دوباره فیلم نیز خواهد شد.

ماه گذشته بود که شبکه HBO Max تریلر جدیدی از فیلم Zack Snyder's Justice League را منتشر کرد که در آن شاهد تصاویر جدیدی از این فیلم از جمله دارکساید و جوکر بودیم. طی روزهای گذشته نیز شاهد انتشار تیزرهایی با تمرکز روی سوپرمن، بتمن، فلش، آکوامن و واندر وومن بودیم و انتظار می‌رود به‌زودی تیزر شخصیت سایبورگ نیز منتشر شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده