// پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۷

فیلم لیگ عدالت، نسخه زک اسنایدر ۱۵۰ دقیقه سکانس جدید خواهد داشت

ترکیب دقایق دیده‌نشده از فیلم Zack Snyder's Justice League به همراه سکانس‌های فیلم‌برداری‌شده در روزهای اخیر، درنهایت باعث می‌شود که اثر مورد بحث ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه‌ی محتوای تازه داشته باشد.

زک اسنایدر به‌تازگی تیزر تریلر به‌روزرسانی‌شده‌ی «لیگ عدالت، نسخه‌ی زک اسنایدر» را به دو شکل رنگی و سیاه‌وسفید پخش کرد. شبکه HBO Max اکنون از این تیزر تریلر به‌عنوان اولین تریلر رسمی Zack Snyder's Justice League یاد می‌کند؛ زیرا چند ثانیه محتوای بیشتر نسبت به نسخه‌ی قبلی دارد و تصاویری دیده‌نشده از Uxas، سوپرمن، بت‌موبیل، پارادیمن‌ها و سایبورگ را به نمایش می‌گذارد. ولی شاید خبر مهم‌تر آن باشد که اکنون می‌دانیم Zack Snyder's Justice League بیشتر از ۴ ساعت زمان دارد و ۱۵۰ دقیقه از آن را تا امروز هیچ‌کس ندیده است. به همین خاطر اکنون طرفداران بیشتر از قبل باور کرده‌اند که «لیگ عدالت، نسخه‌ی زک اسنایدر» قرار است بسیار متفاوت با نسخه‌ی اکران‌شده از «لیگ عدالت» در سال ۲۰۱۷ میلادی باشد.

۱۴۵ دقیقه از این ۱۵۰ دقیقه متعلق به همه‌ی محتوایی است که جاس ویدون از نسخه‌ی سینمایی حذف کرد و برای بسیاری از آن‌ها سراغ فیلم‌برداری‌های مجدد برای کاهش سنگینی داستان رفت. ۴ الی ۵ دقیقه‌ی دیگر هم در فیلم‌برداری‌های تکمیلی زک اسنایدر طی هفته‌های اخیر به وجود آمدند.

بتمن و گذشته دارک ساید در تریلر سیاه و سفید جدید لیگ عدالت، نسخه زک اسنایدر

تماشا تریلر سیاه و سفید | تماشا نسخه‌ی رنگی تریلر

زک اسنایدر به دلایلی گوناگون برای نخستین تیزر تریلر اثر خود سراغ استفاده از آهنگ Hallelujah لئونارد کوهن رفت. یکی از دلایل او هم این بود که آهنگ مورد بحث، موسیقی مورد علاقه‌ی فرزند از دست رفته‌ی او بوده است؛ دختری که خودکشی وی باعث جدایی اسنایدر از «لیگ عدالت» اصلی شد و به استودیو فرصت داد که با دلایل سودجویانه‌ی مدیران وقت، هر بلایی که می‌خواهد بر سر اثر بیاورد. راستی با اینکه عده‌ای Zack Snyder's Justice League را برای خود یکی از مورد انتظارترین فیلم های 2021 می‌دانند، این تنها اثر اسنایدر در سال ۲۰۲۱ میلادی نیست. زیرا فیلم Army of The Dead اسنایدر هم در ۲۰۲۱ از شبکه‌ی آنلاین/استریم‌محور نتفلیکس پخش می‌شود.

همان‌گونه که در تریلر دیدیم، تمام سکانس‌های Zack Snyder's Justice League دارای نسبت تصویر آی‌مکس هستند

Zack Snyder's Justice League در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ میلادی در ابتدا طی چهار هفته در چهار قسمت حدودا یک ساعتی پخش می‌شود. سپس شبکه آنلاین/استریم‌محور HBO Max نسخه‌ی یک‌پارچه‌ی فیلم را نیز به دو شکل رنگی و سیاه‌وسفید تقدیم طرفداران می‌کند. تکمیل ساخت «لیگ عدالت، نسخه‌ی زک اسنایدر» با بیشتر از ۷۰ میلیون دلار بودجه انجام می‌شود و گزارش‌ها خبر از این می‌دهند که هدف اصلی برادران وارنر از این سرمایه‌گذاری، حفظ اسنایدر در استودیو بوده است. در حقیقت وارنر می‌خواهد که تولید کننده‌ی تمام فیلم‌های بعدی اسنایدر باشد و برای پاک کردن خاطره‌ی بد به وجود آمده توسط مدیران پیشین، این پول را پرداخت می‌کند. چرا؟ چون فیلم‌های زک اسنایدر در گیشه تقریبا همیشه بسیار سودآور بوده‌اند.


منبع GamesRadar CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده