// چهار شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۴

زک اسنایدر بعد از Zack Snyder's Justice League قصد ساخت فیلم دیگری برای DC ندارد

اکنون کمتر از سه ماه تا پخش «لیگ عدالت، نسخه زک اسنایدر» زمان باقی مانده است و ظاهرا این آخر اثر سینمایی یا تلویزیونی خواهد بود که اسنایدر با اقتباس از کمیک‌های DC می‌سازد. 

پس از چهار سال خواهش طرفداران برای پخش نسخه‌ی اصلی فیلم Justice League حالا کمتر از ۹۰ روز تا پخش آن زمان باقی مانده است. «لیگ عدالت، نسخه‌ی زک اسنایدر» با بودجه‌ای حدودا ۷۰ میلیون دلاری تکمیل شد و این‌روزها فقط اسنایدر به کار بیشتر روی جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری آن می‌پردازد.

در حقیقت کار تدوین، تدوین صوتی و میکس صدا هم به پایان رسیده است و زک اسنایدر با تیم خود مشغول اطمینان یافتن از رسیدن جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری به سطح ایده‌آل است.به همین خاطر طرفداران پرشمار اسنایدر این‌روزها با انتقاد از موضع تند برخی از رسانه‌ها نسبت به Zack Snyder's Justice League در سال‌های گذشته، مشغول جشن گرفتن واقعی شدن این فیلم هستند.

پس از آن که والتر هامادا، رئیس تمام فیلم‌های برند دی‌سی اعلام کرد که «لیگ عدالت، نسخه‌ی زک اسنایدر» نیازی به دنباله ندارد و داستان خود را به‌صورت کامل به پایان می‌رساند، طرفداران متوجه شدند که شاید اسنایدر دیگر برای همیشه از همکاری با دی‌سی و حتی شرکت برادران وارنر دست بکشد. همچنین از آن‌جایی که این‌روزها رسانه‌ی متعددی مایل به مصاحبه با اسنایدر هستند، او می‌تواند اطلاعات بیشتری درباره‌ی کار خود را به شکل رسمی با طرفداران به اشتراک بگذارد.

طرفداران با هشتگ RestoreTheSnyderVerse# (جهان سینمایی زک اسنایدر را بازگردانید) خواستار سپرده شدن دوباره‌ی سکان کنترل بسیاری از فیلم‌های DCEU به او هستند

زک اسنایدر در کنار بتموبیل زیبا فیلم جاستیس لیگ اصلی دی سی

این فیلم‌ساز ۵۴ساله که بعضا موفقیت‌های باکس‌آفیسی بزرگ و قابل توجهی را تجربه کرده است و «واچمن» و فیلم Dawn of the Dead از آثار تحسین‌شده‌ی او هستند، در گفت‌وگو با Comic Book Debate می‌گوید: «من با Zack Snyder's Justice League مشغول کار روی فیلمی متعلق به چند سال قبل هستم. از آن زمان دیگر DCEU مشغول حرکت در مسیر تازه‌ای شد و با این حقیقت کنار می‌آیم.

همه می‌دانند که من و دبورا بعد از «لیگ عدالت» هم برای حداقل پنج فیلم برنامه داشتیم و می‌دانستیم که قصد انجام چه کارهایی با این شخصیت‌ها را داریم. اما اکنون فقط می‌خواهم که Justice League واقعی را تقدیم طرفداران کنم و بسیار زیبا است که همچنان با باور آن‌ها نسبت به مسیر از دست‌رفته مواجه می‌شوم. آن‌ها به‌زودی اکسیر واقعی لیگ عدالت را تمام‌وکمال سرمی‌کشند. اما آیا بعد از Zack Snyder's Justice League هم به فعالیت در جهان دی سی ادامه می‌دهم؟ برنامه‌ای برای انجام چنین کاری ندارم».

واندر وومن با بازی گل گدوت در چشم انداز سینمایی زک اسنایدر برای دی سی

پس از مرگ تراژیک دختر زک اسنایدر، رئیس وقت وارنر نه‌تنها فیلم Justice League را به کلی تغییر داد، بلکه تمام برنامه‌های زک اسنایدر برای فیلم‌های بعدی را هم از بین برد

زک اسنایدر به‌تازگی دو تصویر از شخصیت واندر وومن در Zack Snyder's Justice League را پخش کرد که طرفداران آن‌ها را دوست داشته‌اند. به‌تازگی هم اسنایدر با پخش یک تصویر عجیب و بسیار جالب اعلام کرد که در برنامه‌ریزی اصلی او قرار بود با یک دایانا پرینس بسیار تاریک‌تر و جدی‌تر مواجه شویم. به‌گونه‌ای که در اصل اولین فیلم «واندر وومن» در سال ۱۸۵۴ میلادی جریان داشت و از آن‌جایی که شامل قطع شدن سر دشمنان توسط دایانا پرینس می‌شد، احتمالا درجه‌ی سنی بزرگ‌سال را دریافت می‌کرد.

واقعیت آن است که بسیاری از افراد علاقه‌مند به آثار اقتباس‌شده از روی کمیک‌های دی‌سی هیچ رضایتی از دو فیلم اخیر DCEU یعنی «هارلی کوئین: پرندگان شکاری» و «واندر وومن 1984» ندارند. در نتیجه به چشم‌انداز اسنایدر برای فیلم‌های دی‌سی و نقاط قوت آن توجه بیشتری می‌کنند. این وسط اگر «لیگ عدالت، نسخه‌ی زک اسنایدر» با مدت‌زمان ۴ ساعت و درجه‌ی سنی بزرگ‌سال خود واقعا موفق بشود و مورد ستایش بینندگان زیادی قرار بگیرد، قطعا حمایت‌ها از اسنایدر افزایش می‌یابند.

او در سال ۲۰۲۱ میلادی فیلم Army of the Dead را هم از نتفلیکس پخش می‌کند و ظاهرا طی سال‌های آتی تقویم کاری شلوغی دارد. حتی گفته می‌شود که دلیل اصلی برادران وارنر برای ارائه‌ی بودجه‌ی ۷۰ میلیون دلاری مورد نیازی برای تکمیل «لیگ عدالت، نسخه‌ی زک اسنایدر» آن است که می‌خواهد همکاری استودیو با اسنایدر را حفظ کند و از امضا شدن قرارداد انحصاری بین او و نتفلیکس جلوگیری به عمل بیاورد. در نتیجه ظاهرا حتی اگر اسنایدر دیگر فیلمی برای دی سی نسازد، وارنر به‌شدت مایل به همکاری با او در پروژه‌های دیگر است.

در پایان گفت‌وگو نیز اسنایدر سخنی را به زبان آورد تا طرفداران پروپاقرص خود را اندکی امیدوارتر کند: «واقعیت این است که من فکر نمی‌کردم شانس تکمیل Zack Snyder's Justice League را هم به‌دست بیاورم. پس در رابطه با ساخت یا عدم ساخت فیلمی دیگر برای دی سی هم چه کسی می‌تواند آینده را پیش‌بینی کند؟».


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده