نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۳

گردهمایی ابرقهرمانان در تریلر جدید لیگ عدالت زک اسنایدر

تریلر جدید لیگ عدالت، نسخه‌ی زک اسنایدر، آفرینش لیگ عدالت و حمله‌ی دارک‌سید به زمین را در حماسی‌ترین شکل ممکن به‌تصویر می‌کشد.

همانطور که زک اسنایدر وعده‌اش را داده بود، امروز و پس از مدت‌ها، دومین تریلر از نسخه‌ی اسنایدر از فیلم لیگ عدالت (Zack Snyder's Justice League) دقایقی پیش پخش شد و توانستیم لحظات و صحنه‌های بیشتری از این اثر مورد انتظار را به‌تماشا بنشینیم.

در این تریلر که از صحنه‌های پایانی فیلم BvS (بتمن علیه سوپرمن) آغاز می‌شود و در ادامه، تلاش‌های بروس وین برای آفرینش لیگ عدالت و رویارویی با نیروی خارجی مهاجم به زمین را تصویر می‌کند، می‌توانیم تفاوت میان حال‌وهوای نسخه‌ی زک اسنایدر (اسنایدرکات) و نسخه‌ی اوریجینال از فیلم «جاستیس لیگ» که سال‌ها پیش اکران شد را تشخیص بدهیم. موردی که با کنار هم گذاشتن این تریلر و تریلرهای نسخه‌ی اوریجینال فیلم جاستیس لیگ، نمود بیشتری پیدا می‌کند. نسخه‌ی زک اسنایدر از فیلم «لیگ عدالت» در تاریخ ۲۸ اسفند سال جاری و از طریق شبکه‌ی HBO Max در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. این فیلم، یک نسخه‌ی طولانی و ۴ ساعته از اتفاقات فیلم لیگ عدالت را نمایش خواهد داد.

در ادامه توجه شما را به این تریلر حماسی و جذاب، جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده