نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۷

تریلر جدید سریال The Falcon and the Winter Soldier؛ همکاری قهرمانان مارول برای شکست گروهی خطرناک

تریلر کوتاه جدید دیگری از سریال The Falcon and the Winter Soldier منتشر شده که تمرکز آن روی همکاری دو شخصیت اصلی آن است.

ماه گذشته بود که مارول استودیو تریلر جدیدی از سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) را منتشر کرد که این تریلر موفق شد رکورد پر بیننده‌ترین تریلر سریال یک سرویس استریم در اولین روز انتشار را بشکند. همچنین به‌تازگی تریلر کوتاه دیگری از سریال بعدی دنیای سینمایی مارول منتشر شده است. علاوه‌براین، مدتی پیش تریلر کوتاه یا تبلیغ تلویزیونی دیگری از سریال فالکون و وینتر سولجر نیز منتشر شد که حاوی تصاویر جدید بیشتری بود.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو تریلر کوتاه دیگری از سریال The Falcon and the Winter Soldier را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی است. تمرکز این تریلر بیشتر روی همکاری فالکون و وینتر سولجر است که با وجود اختلافی که با یکدیگر و همچنین توانایی و قابلیت‌هایی که دارند، مجبور هستند یک تیم مشترک را تشکیل دهند و ماجراجویی جهانی برای مقابله با یک گروه خطرناک و ناشناس را آغاز کنند. اتفاقات این سریال پس از حوادث فیلم Avengers: Endgame جریان دارد و شما در ادامه می‌توانید این تریلر کوتاه که درواقع یک تبلیغ تلویزیونی است، را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سباستین استن، آنتونی مکی، دنیل برول، امیلی ونکمپ، وایت راسل، جورج سنت پیر، میکی ایشیکاوا، دزموند چیام، کارل لامبلی، ارین کلیمن، دنی رامیرز، ادپرو اودیه و نوا میلز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Falcon and The Winter Soldier حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مالکوم اسپلمن و دریک کولستاد، نویسنده فیلمنامه فیلم John Wick، وظیفه نوشتن فیلمنامه و کاری اسکاگلند با سابقه کارگردانی برخی از قسمت‌های سریال The Handmaid's Tale، وظیفه کارگردانی سریال The Falcon and the Winter Soldier را بر عهده داشته‌اند.

سریال The Falcon and The Winter Soldier در ۶ قسمت تولید شده و پخش آن از تاریخ ۱۹ مارس (۲۹ اسفند) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. همچنین در ۴ قسمت جدید سریال Marvel Studios: Legends که در تاریخ ۱۲ مارس (۲۲ اسفند) منتشر خواهند شد، می‌توانید خط داستانی چهار شخصیت فالکون، وینتر سولجر، زیمو و شارون کارتر در دنیای سینمایی مارول را مشاهده کنید.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده