نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۰

انتشار تریلر جدید سریال Falcon and the Winter Soldier در سوپربول

در جریان رویداد ورزشی سوپربول 2021، تیزر جدیدی از مینی سریال جدید دنیای سینمایی مارول، Falcon and the Winter Soldier منتشر شده که آنتونی مکی و سباستین استن را در جدیدترین پروژه تلویزیونی MCU نشان می‌دهد.

آنتونی مکی در نقش فالکون به همراه سباستین استن در نقش وینتر سولجر اینبار در یک سریال مشترک از دنیای سینمایی مارول حضور دارند. علاوه‌بر بازگشت دنیل برول، بازیگر نقش شرور و منفی هلموت زیمو، بازگشت امیلی ونکمپ، بازیگر نقش شارون کارتر در سریال The Falcon and the Winter Soldier نیز تایید شد. همچنین قرار است وایت راسل نقش جان واکر را در این سریال بازی کند. ماجرا از جایی شروع می‌شود که فالکون سپر وایبرنیومی کاپیتان آمریکا را بعد از بازنشستگی استیو راجرز از او دریافت می‌کند. این سریال از تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۱ (۲۹ اسفند ۹۹) به‌صورت اختصاصی از سرویس استریمینگ دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

مکی در مصاحبه اخیر خود با نشریه Variety، این پروژه ۱۵۰ میلیون دلاری را به «یک فیلم ۶ ساعته مارول» تشبیه کرده است. اولین‌بار در سال ۲۰۱۹ بود که چند کانسپت هنری از سریال فالکون و وینتر سولجر در بخشی از مستند Marvel Studios: Expanding the Universe ازطریق شبکه دیزنی پلاس پخش شد.

کاری اسکاگلند از طرف دیزنی پلاس برای کارگردانی این سریال در نظر گرفته شده است. کوین فایگی، مدیرکل استودیوهای مارول و مالکوم اسپلمن نویسنده و خالق این سریال به‌عنوان تهیه کنندگان اجرایی این پروژه حضور خواهند داشت. فایگی در ابتدا در مورد سریال The Falcon and the Winter Soldier گفت که در ابتدا قرار بود این سریال در ۹ تا ۱۰ قسمت نیم ساعته تولید و منتشر شود، اما باتوجه‌به قوانین دیزنی پلاس، اکنون این سریال در ۶ قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه‌ای تولید شده است. شما می‌توانید در ادامه به تریلر جدید این مینی سریال نگاهی داشته باشید.

دانلود از آپارات

البته روند فیلم‌برداری و تولید سریال فالکون و وینتر سولجر از زمان آغاز چندان مطابق رضایت سازندگان پیش نرفته است. فیلم‌برداری این پرژه از ژانویه ۲۰۱۹ در پورتوریکو آغاز شد اما خیلی زود و به‌دلیل زلزله‌ی بزرگی که همزمان با آن در این جزیره اتفاق افتاد، در همان ابتدای کار با تأخیر مواجه شد. بعد از آن هم شیوع ویروس کرونا بود که روند فیلم‌برداری پروژه را در ماه ژوئیه سال گذشته میلادی به تعویق انداخت. این قضیه گریبان گیر سایر اسپین آف‌های تلویزیونی MCU از جمله لوکی و وانداویژن نیز شده بود. به همین دلیل، فیلم‌برداری سریال فالکون و وینتر سولجر تا اکتبر ۲۰۲۰ طول کشید.


منبع variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده