نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۸

رکوردشکنی تریلر جدید سریال The Falcon And The Winter Soldier

تریلر جدید سریال The Falcon And The Winter Soldier موفق شد رکورد پر بیننده‌ترین تریلر سریال یک سرویس استریم در اولین روز انتشار را بشکند.

بامداد روز دوشنبه و در حاشیه مسابقه سوپر بول بود که مارول استودیو تریلر جدیدی از سریال The Falcon And The Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) را منتشر کرد که این تریلر خیلی سریع توانست به پر مخاطب‌ترین تریلر این مسابقه تبدیل شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر سریال بعدی دنیای سینمایی مارول یک رکوردشکنی را نیز ثبت کرده است. براساس آمار منتشر شده از یوتیوب و دیگر شبکه‌های اجتماعی، تریلر جدید سریال The Falcon and the Winter Soldier در ۲۴ ساعت اول انتشار با ۱۲۵ میلیون بازدید مواجه شده است.

این آمار نه‌تنها از شکستن رکورد پر بیننده‌ترین تریلر یک سریال سرویس استریم خبر می‌دهد، بلکه حتی در مقایسه با تریلر سوپر بول فیلم Black Widow که در سال گذشته منتشر و با استقبال ۱۱۹ میلیونی در اولین روز انتشار مواجه شد، عملکرد بسیار بهتری را ثبت کرده است. رکورد پر بیننده‌ترین تریلر یک سریال پیش از این در اختیار اولین تریلر سریال WandaVision بود که در شهریور امسال در طول برنامه امی منتشر و در اولین روز انتشار با ۵۳ میلیون بازدید مواجه شد که این رکورد تا زمان انتشار تریلر جدید سریال The Falcon and the Winter Soldier در اختیار سریال وانداویژن بوده است.

سریال The Falcon and the Winter Soldier

همچنین تریلر جدید سریال The Falcon and the Winter Soldier توانسته در اولین روز انتشار عملکرد بهتری در مقایسه با تریلر فیلم‌های بلاک‌باستری دیگری مثل اولین تریلر فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker با ۱۱۱ میلیون بازدید را نیز ثبت کند. همچنین در شبکه‌های اجتماعی نیز بیش از ۲۱۷ هزار مورد به سریال The Falcon and the Winter Soldier اشاره شده که بیش از سریال و فیلم‌های ذکر شده بوده است و همچنین بیشترین میزان جست‌وجو در بین تمامی برنامه‌های سرگرمی را نیز به خود اختصاص داده که اکثر این واکنش‌ها بسیار مثبت عنوان شده است.

سباستین استن، آنتونی مکی، دنیل برول، امیلی ونکمپ، وایت راسل، جورج سنت پیر، میکی ایشیکاوا، دزموند چیام، کارل لامبلی، ارین کلیمن، دنی رامیرز، ادپرو اودیه و نوا میلز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Falcon and The Winter Soldier حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مالکوم اسپلمن و دریک کولستاد، نویسنده فیلمنامه فیلم John Wick، وظیفه نوشتن فیلمنامه و کاری اسکاگلند با سابقه کارگردانی برخی از قسمت‌های سریال The Handmaid's Tale، وظیفه کارگردانی سریال The Falcon and the Winter Soldier را بر عهده داشته‌اند.

سریال The Falcon and The Winter Soldier در ۶ قسمت تولید شده و پخش آن از تاریخ ۱۹ مارس (۲۹ اسفند) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده