نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۲

معرفی مستند دنیای سینمایی مارول برای دیزنی پلاس

این مجموعه با نام Marvel Studios Assembled قرار است به سراغ پشت صحنه‌های تولید فیلم‌ها و سریال‌های مارول رفته و اطلاعات جالبی از نحوه‌ی ساخت آثاری مثل WandaVision به علاقمندان بدهد.

شرکت مارول بعد از موفقیت‌های عظیم خود در عالم سینما و به نمایش درآوردن ماجراهای شخصیت‌های محبوب خود در دنیای سینمایی مارول، این روزها با سریال وانداویژن (WandaVision) توانسته مخاطبان را در منزل هم به بهترین شکل ممکن سرگرم کند. دراین‌میان مارول و والت دیزنی قصد دارند به‌زودی با پخش سری مستند Marvel Studios Assembled، بینندگان آثار خود را این‌بار به پشت صحنه‌ی تولید آن‌ها برده و نحوه‌ی ساخت آثار مختلف را نمایش دهند.

پخش این سری جدید مارول از تاریخ ۱۲ مارس (۲۲ اسفند) ازطریق سرویس دیزنی پلاس آغاز می‌شود و در اولین قسمت آن هم شاهد نمایش پشت صحنه‌های وانداویژن خواهیم بود؛ سریالی که با پخش قسمت نهم در تاریخ پنج مارس (۱۵ اسفند)، یعنی یک هفته قبل از Assembled به کار خود پایان می‌دهد و بعد از آن علاقمندان ماجراهای واندا ماکسیموف (الیزابت اولسن) و ویژن (پل بتانی) می‌توانند نحوه‌ی تولید سریال را ببینند.

طبق توضیحات مارول، در این برنامه شاهد تلاش‌های تیم تولید خلاق وانداویژن در راه ساخت اثری خواهیم بود که با الهام از سیتکام‌های کلاسیک به روایت ماجراهای جذابی در دنیای سینمایی مارول پرداخته است. و بینندگان وانداویژن از این طریق می‌توانند شاهد نحوه‌ی کار گروهی باشند که موفق شدند دوره‌های مختلف تولید سریال‌های تلویزیونی را از اولین دهه‌ها تا سال‌های بعد در یک اثر واحد کنار یکدیگر قرار دهند.

مارول در قسمت‌های بعدی Assembled به سراغ آثار دیگری مثل سریال فالکون و سرباز زمستان (The Falcon and the Winter Soldier)، پشت صحنه‌هایی از سریال لوکی (Loki) و همین‌طور مراحل تولید و گفت‌وگو با بازیگران فیلم بلک ویدو (Black Widow) و سریال هاوک‌آی (Hawkeye) خواهد رفت، یعنی اسکارلت جوهانسون و جرمی رنر.

سریال The Falcon and the Winter Soldierاین تنها خبر مرتبط با دنیای سینمایی مارول در روزهای اخیر نبوده و مارول به‌تازگی زمان نمایش قسمت‌های جدید سری Marvel Studios: Legends را نیز اعلام کرده است؛ مجموعه‌ای که کار خود را از مدتی قبل آغاز کرده و در هر قسمت به سراغ یکی از شخصیت‌های معروف این دنیای سینمایی می‌رود و با پخش بخش‌های مهمی از ماجراهای آن‌ها، بینندگان را بیش‌ازپیش مشتاق دیدن داستان‌های جدید این شخصیت‌ها می‌کند. پیش‌از این شاهد پخش دو قسمت از این مجموعه با محوریت شخصیت‌های واندا ماکسیموف و ویژن بوده‌ایم و این‌بار نوبت به شخصیت‌های سریال فالکون و سرباز زمستان رسیده است.

به‌این ترتیب در تاریخ ۱۲ مارس یعنی هم‌زمان با شروع به کار سری Assembled، چهار قسمت جدید Legends با محوریت شخصیت‌های فالکون، سرباز زمستان، زیمو و شارون کارتر پخش خواهد شد تا مخاطبان سریال فالکون و سرباز زمستان، یک هفته قبل از شروع آن به بهترین شکل ممکن آماده‌ی دنبال کردن ماجراهای این سریال باشند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده