نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۰

تصاویر جدید سریال The Falcon and the Winter Soldier

مارول استودیو به‌تازگی تصاویر جدیدی از سریال The Falcon and the Winter Soldier را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور وینتر سولجر، فالکون و شارون کارتر هستیم.

ماه گذشته بود که مارول استودیو تریلر جدیدی از سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) را منتشر کرد که این تریلر موفق شد رکورد پر بیننده‌ترین تریلر سریال یک سرویس استریم در اولین روز انتشار را بشکند. همچنین به‌تازگی تریلر کوتاه دیگری از سریال بعدی دنیای سینمایی مارول منتشر شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از سریال فالکون و وینتر سولجر منتشر شده است. در تصاویر جدید سریال The Falcon and the Winter Soldier که مارول استودیو اخیرا آن را منتشر کرده، شاهد تمرکز آن روی وینتر سولجر و فالکون هستیم و در یک تصویر هم شارون کارتر در کنار این دو شخصیت در حال مبارزه است و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

سباستین استن در نقش باکی در حال موتورسواری در سریال The Falcon and The Winter Soldier

سباستین استن، آنتونی مکی، دنیل برول، امیلی ونکمپ، وایت راسل، جورج سنت پیر، میکی ایشیکاوا، دزموند چیام، کارل لامبلی، ارین کلیمن، دنی رامیرز، ادپرو اودیه و نوا میلز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Falcon and The Winter Soldier حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مالکوم اسپلمن و دریک کولستاد، نویسنده فیلمنامه فیلم John Wick، وظیفه نوشتن فیلمنامه و کاری اسکاگلند با سابقه کارگردانی برخی از قسمت‌های سریال The Handmaid's Tale، وظیفه کارگردانی سریال The Falcon and the Winter Soldier را بر عهده داشته‌اند.

سریال The Falcon and The Winter Soldier در ۶ قسمت تولید شده و پخش آن از تاریخ ۱۹ مارس (۲۹ اسفند) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. همچنین در ۴ قسمت جدید سریال Marvel Studios: Legends که در تاریخ ۱۲ مارس (۲۲ اسفند) منتشر خواهند شد، می‌توانید خط داستانی چهار شخصیت فالکون، وینتر سولجر، زیمو و شارون کارتر در دنیای سینمایی مارول را مشاهده کنید.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده