نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۹

نمایش منشا نیروهای تاریکی در تریلر کوتاه انیمیشن جدید دیزنی

دیزنی تریلر جدیدی از انیمیشن Raya and the Last Dragon را منتشر کرده است که از آهنگ رسمی این انیمیشن رونمایی می‌کند.

ماه گذشته بود که والت دیزنی تریلر جدیدی از انیمیشن Raya and the Last Dragon (رایا و آخرین اژدها) را منتشر کرد که در این تریلر بیشتر با اتفاقات و داستان این انیمیشن آشنا شدیم و در ادامه تریلر سوپر بول انیمیشن جدید دیزنی در طول این هفته منتشر شد و پس از آن شاهد انتشار تریلر بین‌المللی این انیمیشن مورد انتظار نیز بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر دیگری از انیمیشن رایا و آخرین اژدها منتشر شده است.

در تریلر جدید انیمیشن Raya and the Last Dragon که زمان آن حدود یک دقیقه است، شاهد تصاویر جدیدی از اتفاقات انیمیشن رایا و آخرین اژدها از جمله منشا اتفاقات آن هستیم، اما تمرکز آن روی رونمایی از آهنگ رسمی این انیمیشن است که Lead the Way نام دارد که این آهنگ توسط جن آیکو، خواننده نامزد دریافت ۶ جایزه گرمی خوانده شده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

کلی مری ترن در نقش رایا و آوکافینا در نقش سیسو، جما چان، دنیل دای کیم، ساندرا اوه، بندیکت وانگ، راس باتلر، آیزاک وانگ، تالیا ترن، آلن تودیک، لوسیل سونگ و پتی هریسون، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Raya and the Last Dragon حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. دان هال، کارگردان انیمیشن Big Hero 6 و دستیار کارگردان انیمیشن Moana، به‌همراه کارلوس لوپز استرادا، کارگردان فیلم Blindspotting، وظیفه کارگردانی انیمیشن Raya and the Last Dragon را بر عهده دارد.

انیمیشن Raya and the Last Dragon برای اکران در تاریخ ۵ مارس (۱۵ اسفند) برنامه‌ریزی شده است. همچنین این انیمیشن همزمان با اکران ازطریق Premier Access روی سرویس استریم دیزنی پلاس نیز منتشر خواهد شد که دیزنی هزینه آن را ۳۰ دلار اعلام کرده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده