نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۵

تلاش برای نجات دنیا در تریلر بین المللی انیمیشن جدید دیزنی

والت دیزنی تریلر بین‌المللی و جدیدی از انیمیشن Raya and the Last Dragon را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی نیز است.

اوایل این ماه بود که والت دیزنی تریلر جدیدی از انیمیشن Raya and the Last Dragon (رایا و آخرین اژدها) را منتشر کرد که در این تریلر بیشتر با اتفاقات و داستان این انیمیشن آشنا شدیم و در ادامه تریلر سوپر بول انیمیشن جدید دیزنی در طول این هفته منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر بین‌المللی انیمیشن رایا و آخرین اژدها منتشر شده است. درصورتی که انیمیشن جدید 2021 می‌خواهید فهرست زومجی را از دست ندهید. دیزنی به‌تازگی این تریلر را منتشر کرده که اگرچه بیشتر تصاویر آن را در تریلرهای قبلی دیده بودیم، اما حاوی تصاویر جدیدی از انیمیشن Raya and the Last Dragon نیز است که در طول آن رایا باید به آخرین اژدها و دیگر همراهانش برای نجات دنیای خود اعتماد کند و شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اتفاقات انیمیشن Raya and the Last Dragon در سرزمینی به‌نام کوماندرا (Kumandra) جریان پیدا می‌کند؛ دنیایی شامل پنج قبیله که همگی در سرزمینی زندگی می‌کنند که توسط اژدهایی خلق شده است که مدت‌ها از نابودی آن‌ها می‌گذرد. این سرزمین آخرین هدیه‌ی اژدهایان به مردم ساکن در آن محسوب می‌شود و کوماندرا اکنون توسط یک نیروی شرور و تاریک مورد حمله گرفته است. این وسط هم رایا شخصی نیست جز یک جنگجوی تنها که در تلاش برای نجات خود و مردمانش است و تصمیم دارد هرطور که می‌شود آخرین اژدهای باقی‌مانده را پیدا کند؛ چون اعتقاد دارد این اژدها می‌تواند کوماندرا و ساکنین آن را نجات دهد. 

کلی مری ترن در نقش رایا و آوکافینا در نقش سیسو، جما چان، دنیل دای کیم، ساندرا اوه، بندیکت وانگ، راس باتلر، آیزاک وانگ، تالیا ترن، آلن تودیک، لوسیل سونگ و پتی هریسون، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Raya and the Last Dragon حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. دان هال، کارگردان انیمیشن Big Hero 6 و دستیار کارگردان انیمیشن Moana، به‌همراه کارلوس لوپز استرادا، کارگردان فیلم Blindspotting، وظیفه کارگردانی انیمیشن Raya and the Last Dragon را بر عهده دارد.

انیمیشن Raya and the Last Dragon برای اکران در تاریخ ۵ مارس (۱۵ اسفند) برنامه‌ریزی شده است. همچنین این انیمیشن همزمان با اکران ازطریق Premier Access روی سرویس استریم دیزنی پلاس نیز منتشر خواهد شد که دیزنی هزینه آن را ۳۰ دلار اعلام کرده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده