// دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۸

نبردهای نفس گیر در تیزر انیمیشن جدید دیزنی

انیمیشن Raya and the Last Dragon، اثر جدید سازندگان انیمیشن Frozen در تاریخ ۵ مارس (۱۵ اسفند) همزمان در سینماها و شبکه آنلاین/استریم‌محور دیزنی پلاس با برچسب قیمت ۳۰ دلاری اکران می‌شود. تیزر جدید این انیمیشن را در زومجی تماشا کنید.

دختر مبارز شجاع با شمشیر بزرگ و اژدهای بامزه آبی در پوستر انیمیشن انیمیشن Raya and the Last Dragon دیزنی

دیزنی در انیمیشن Raya and the Last Dragon حکومتی پرشده از جدایی را به تصویر می‌کشد که مردم آن با مشکلی بزرگ مواجه هستند؛ مشکلی که شاید فقط آخرین اژدهای افسانه‌ای بتواند آن را برطرف کند. در نتیجه دختری شجاع به اسم رایا با نقش‌آفرینی کلی مری ترن مشغول جست‌وجو برای یافتن اژدها می‌شود و پس از یافتن این موجود آبی‌رنگ بامزه باید همراه او قدم به سفری پراهمیت بگذارد؛ یک اژدها جالب به اسم Sisu که آکوافینا وظیفه‌ی صداگذاری در نقش او را برعهده داشته است.

اثر جدید سازنده فروزن، بی شک از بهترین انیمیشن های 2021 به‌حساب می‌آید.

در کشوری که داستان فانتزی انیمیشن رایا و آخرین اژدها در آن روایت می‌شود و با الهام از کشورهای آسیا جنوبی خلق شده است، پنج گروه مشغول حکومت هستند و تقریبا تمام اژدهایانی که این سرزمین را تقدیم انسان‌ها کردند، از بین رفته‌اند. حالا عملا رایا، یک اژدها نه‌چندان باعرضه، یک بچه‌ی دزد و یک کودک زرنگ خیابانی باید راهی برای برقراری اتحاد دوباره بین حکومت‌های انسانی بیابند و سرزمین را نجات بدهند.

باتوجه‌به حکم‌فرمایی ویروس کرونا/کووید 19 بر صنعت سینما و تلویزیون، دیزنی در تاریخ ۵ مارچ (۱۵ اسفند) انیمیشن Raya and the Last Dragon را هم در سینماها و هم در شبکه دیزنی پلاس پخش می‌کند. البته با ذکر این نکته که اگر کسی قصد تماشای رایا و آخرین اژدها در دیزنی پلاس را داشته باشد، باید علاوه‌بر برخورداری از اشتراک این سرویس استریم، ۳۰ دلار هزینه‌ی جداگانه هم فقط برای انیمیشن Raya and the Last Dragon بپردازد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده