نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۰

اولین تریلر فیلم Godzilla vs. Kong منتشر شد؛ مبارزه کینگ کونگ با گودزیلا برای نجات زمین

برادران وارنر سرانجام اولین تریلر فیلم Godzilla vs. Kong را منتشر کرد که در آن شاهد نبرد حماسی و جذاب کینگ کونگ و گودزیلا هستیم.

پنج‌شنبه هفته گذشته بود که شرکت برادران وارنر و لجندری اولین پوستر رسمی فیلم Godzilla vs. Kong را منتشر و اعلام کردند که اولین تریلر این فیلم مورد انتظار امروز منتشر خواهد شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام اولین تریلر فیلم گودزیلا در مقابل کونگ منتشر شده است. در اولین تریلر فیلم Godzilla vs. Kong شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات آن و همچنین صحنه‌های اکشن فیلم هستیم که از کینگ کونگ به‌عنوان راه حلی برای متوقف کردن گودزیلا یاد می‌شود که ظاهرا در حال کشتن مردم عادی و بی‌گناه و همچنین ویرانی شهرها است.

در طول تریلر اولین رویارویی این دو هیولای غول پیکر را شاهد هستیم و در ادامه به‌نظر می‌رسد که عاملی باعث خشمگین شدن گودزیلا شده که براساس تریلر، احتمالا در فیلم Godzilla vs. Kong شاهد حضور مکاگودزیلا هم خواهیم بود که احتمالا عامل این اتفاقات است. البته ممکن است گودزیلا و کینگ کونگ حداقل دارای یک گذشته تاریک هم باشند و همچنین یک کودک یتیم تنها شخصی است که می‌تواند با کینگ کونگ ارتباط برقرار کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

میلی بابی براون، کایل چندلر، جانگ زئی، الکساندر اسکارشگرد، ایزا گونزالس، ربکا هال، دمیان بیچیر، دانای گوریرا، برایان تایری هنری، جولیان دنیسون، فرانسیس مک دورمند، لنس ردیک، جسیکا هنویک، شون اوگوری و وان مارتن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla vs Kong حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آدام وینگارد، کارگردان فیلم Blair Witch و فیلم Death Note، وظیفه کارگردانی فیلم Godzilla vs Kong را بر عهده داشته است.

فیلم Godzilla vs. Kong برای اکران در تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۲۱ (۶ فروردین ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است که همزمان با اکران، این فیلم قرار است به‌مدت ۳۱ روز ازطریق سرویس استریم HBO Max نیز در دسترس کاربران قرار بگیرد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده