نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۷

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فصل چهارم سریال Stranger Things منتشر شد

تصاویر جدیدی مربوط‌به فصل چهارم سریال Stranger Things منتشر شده‌اند که بازیگران این سریال را در پشت صحنه نشان می‌دهند.

به خاطر شیوع ویروس کرونا، تقریبا تمام پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی روند تولید خود را متوقف کردند و همین موضوع باعث تأخیر در اکران و پخش آن‌ها نیز شد. اکنون که قرنطینه و محدودیت‌های مربوط‌به همه‌گیری کرونا در حال برطرف شدن است، این پروژه‌ها نیز روند تولیدشان را از سر می‌گیرند. حالا طرفداران مجموعه‌های محبوب، گوش به زنگ هستند تا اخبار جدیدی در مورد فرنچایزهای مورد علاقه خود بشنود. یکی از این مجموعه‌های پرطرفدار Stranger Things است که نتفلکیس مجبور شد تولید فصل چهارم آن را در بهار گذشته متوقف کند. اما از چندی پیش، فیلم‌برداری این سریال دوباره شروع شد و حالا تصاویر مختلفی از پشت صحنه آن منتشر شده‌اند. این تصاویر اگرچه چیز زیادی درباره داستان و ماجراهای فصل چهارم نمی‌گویند، ولی ما را با ظاهر جدید شخصیت‌های سریال آشنا می‌کنند.

این تصاویر در وبسایت Daily Mail منتشر شده‌اند و سه نفر از بازیگران اصلی سریال Stranger Things را نشان می‌دهد. مایا هاوک (در نقش رابین باکلی)، جو کیری (در نقش استیو هرینگتون) و جوزف کویین (در نقش ادی مانسون) افرادی هستند که در ادامه می‌توانید تصاویر آن‌ها را در پشت صحنه سریال مشاهده کنید. همان‌طور که می‌بینید همه عوامل سریال در پشت دوربین از ماسک استفاده می‌کنند.

پشت صحنه سریال Stranger Things

اگر بخواهیم در مورد عکس‌ها هم توضیح بدهیم، می‌توانیم به لباس شخصیت‌ها اشاره کنیم. مایا هاوک یک پیراهن گشاد کرم‌رنگ روی یک تیشرت ساده مشکی پوشیده و جو کیری هم یک سوییشرت ساده زرد به تن دارد. شاید عجیب‌تر از این دو نفر، لباس جوزف کویین باشد که یک جلیقه جین را روی یک ژاکت چرمی مشکی پوشیده و زیر آن هم یک تیشرت با لوگوی گروه Hellfire Club (از کمیک‌های مارول) را به تن کرده است. اپیزود اول فصل چهارم هم The Hellfire Club نام خواهد داشت.

فصل چهارم سریال Stranger Things

اگرچه اطلاعات زیادی درباره فصل چهارم سریال Stranger Things در دست نیست و هنوز نمی‌دانیم که داستان آن به کدام سمت می‌رود، اما ظاهرا همه‌گیری ویروس کرونا تاثیرات زیادی روی این فصل گذاشته که البته طبق گفته سازنده‌ها، این تاثیرات در جهت مثبت بوده‌اند. شان لوی، تهیه‌کننده سریال در مصاحبه‌ای اعلام کرد: «شیوع ویروس کرونا باعث شد که فیلم‌برداری با تأخیر زیادی مواجه شود و به همین دلیل، تاریخ پخش فصل چهارم سریال در حال حاضر مشخص نیست. اما این موضوع یک تاثیر بسیار مثبت هم داشت و باعث شد که برادران دافر برای اولین‌بار، کل داستان را قبل از شروع فیلم‌برداری فصل چهارم بنویسند و به همین خاطر، فرصت بازنویسی فیلمنامه را نیز خواهند داشت. این موضوع باعث می‌شود که کیفیت داستان فصل چهارم بهتر از همیشه باشد.»

ناتالیا دایر، بازیگر نقش «نانسی ویلر» در این سریال، در مصاحبه‌ای در همین رابطه گفته بود: «به‌طور معمول ما متن‌های اول را دریافت می‌کنیم و سپس آن‌ها براساس زمان‌بندی به نوشتن ادامه می‌دهند. نوشتن داستان هر قسمت نیاز به زمان مشخصی دارد و به همین دلیل، معمولا پروسه نگارش فیلمنامه با مراحل تولید و فیلم‌برداری هم‌زمان پیش می‌رود. اما به‌نظر می‌رسد که [این بار] آن‌ها زمان کافی [برای نوشتن فیلمنامه] در اختیار داشتند. فکر می‌کنم این قضیه برای نویسنده‌ها یک نعمت بود، چون وقت داشتند که بنشینند، فکر کنند و دست به خلق چیزهای جدید بزنند.»

فصل چهارم سریال Stranger Things دارای ۹ اپیزود است که در تاریخ نامشخصی از شبکه نتفلیکس پخش می‌شوند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده