نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۷

تصاویر جدید از پشت صحنه فصل چهارم سریال Stranger Things از حضور شخصیت‌های جدید خبر می‌دهد

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری فصل چهارم سریال Stranger Things منتشر شده است که در آن شاهد حضور چند شخصیت جدید هستیم.

پس از چند ماه تعطیلی تولید به علت شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا، سرانجام ماه گذشته مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل چهارم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در آتلانتا از سر گرفته شود و حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال Stranger Things 4 (اتفاقات ناآشنا 4) منتشر شده است. در این تصاویر که اخیرا منتشر شده، شاهد حضور داستین هندرسون با بازی گیتن ماتارازو، استیو هرینگتون با بازی جو کری، مکس میفیلد با بازی سیدی سینک و رابین باکلی با بازی مایا هاوک، هستیم که در حال خروج از فروشگاه ویدیو هستند که پیش از این شاهد استخدام رابین و استیو در پایان فصل سوم در این فروشگاه بودیم:

علاوه‌بر این، در این تصاویر شاهد حضور شخصیت‌های جدیدی در فصل چهارم سریال Stranger Things نیز هستیم که هویت نامشخصی دارند و تنها برخی از آن‌ها با ظاهری پانک راک قابل مشاهده هستند. گفته می‌شود که نقش یکی از این شخصیت‌های بر عهده لوون روآن تورمن هاوک، برادر مایا هاوک است که تاکنون شاهد اعلام فهرست بازیگران جدید فصل چهارم این سریال علمی تخیلی نبوده‌ایم. انتظار می‌رود فصل چهارم سریال Stranger Things در اواخر سال ۲۰۲۱ از شبکه Netflix منتشر شود. 

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن و برت گلمن، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند سه فصل گذشته وظیفه ساخت فصل چهارم این سریال نیز بر عهده برادران دافر خواهد بود. برادران دافر اخیرا در مصاحبه با هالیوودریپورتر تایید کردند که سریال Stranger Things 4 قرار نیست فصل پایانی آن باشد، اما از هم‌اکنون یک پایان برای آن در نظر گرفته شده است.


منبع CBR Justjared
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده