نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۱

تهیه‌کننده Stranger Things از تاثیر مثبت احتمالی عقب افتادن تولید سریال روی فصل چهارم می‌گوید

شان لوی، تهیه‌کننده و کارگردان سریال Stranger Things در مصاحبه اخیر خود در مورد عقب افتادن تولید فصل چهارم این سریال به علت همه‌گیری ویروس کرونا و تاثیر مثبت آن می‌گوید.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش می‌رفت، احتمالا اکنون باید خبر به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل چهارم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) را می‌شنیدیم، اما شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث عقب افتادن زمان تولید سریال تا مدت زمان طولانی شد و سرانجام ماه گذشته مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Stranger Things 4 (اتفاقات ناآشنا 4) در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در آتلانتا از سر گرفته شد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از عوامل تولید سریال در مورد این تأخیر و تاثیر مثبت احتمالی آن روی فصل چهارم سریال Stranger Things صحبت کرده است.

شان لوی، تهیه‌کننده و کارگردان سریال در مصاحبه با کولایدر اطلاعات کمی در مورد وضعیت فصل چهارم سریال Stranger Things به اشتراک گذاشت، اما گفت که فصل چهارم این سریال ممکن است به بهترین فصل آن تبدیل شود. لوی در ابتدا گفت که این همه‌گیری باعث شد تا فیلم‌برداری سریال Stranger Things 4 با تأخیر بزرگی مواجه شود و در حال حاضر زمان انتشار فصل چهارم این سریال نامشخص است. لوی در ادامه گفت:

«اما تاثیر مثبتی که این تأخیر به علت همه‌گیری ویروس کرونا گذاشت این بود که این تأخیر به برادران دافر اجازه داد تا برای اولین‌بار تمامی فیلمنامه‌های یک فصل را پیش از شروع فیلم‌برداری به اتمام برسانند و همچنین آن‌ها فرصت کم‌نظیر بازنویسی فیلمنامه‌ها را نیز پیدا کردند و بنابراین کیفیت این فیلمنامه‌ها استثنایی است و شاید بهتر از همیشه شده باشد».

برادران دافر در پشت صحنه سریال Stranger Things 3

پیش از این نیز راس دافر توضیح داده بود که این برای اولین‌بار است که آن‌ها پیش از تولید یک فصل از سریال Stranger Things، تمامی فیلمنامه‌های یک فصل سریال را نوشته و تکمیل کرده‌اند و این موضوع باعث شده بود تا آن‌ها نگاه کلی و بهتری برای رفع نواقص آن داشته باشند. همچنین برادران دافر در مصاحبه با هالیوودریپورتر تایید کردند که سریال Stranger Things 4 قرار نیست فصل پایانی آن باشد، اما از هم‌اکنون یک پایان برای آن در نظر گرفته شده است.

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن و برت گلمن، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند سه فصل گذشته وظیفه ساخت فصل چهارم این سریال نیز بر عهده برادران دافر خواهد بود. انتظار می‌رود سریال Stranger Things 4 در طول سال ۲۰۲۱ از شبکه Netflix منتشر شود. 


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده