// جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۲

بازیگر نقش فردی کروگر در فصل چهار سریال Stranger Things حضور دارد

فصل چهارم سریال Stranger Things شبکه نتفلیکس که عده‌ی زیادی از مخاطبان انتظار آن را می‌کشند، به‌تازگی هشت نفر را به تیم بازیگری خود اضافه کرد.

فردریک چارلز کروگر از مجموعه فیلم A Nightmare on Elm Street با نقش‌آفرینی درخشان رابرت انگلاند تبدیل به یکی از ستون‌های سینمای وحشت شد؛ کاراکتری فراموش‌ناشدنی که بدون شک بخشی از تاریخ سینما است و نمی‌توان او را از یاد برد. حالا رابرت انگلاند قرار است در سریال Stranger Things، یکی از پرطرفدارترین محصولات اورجینال نتفلیکس حضور داشته باشد. شخصیتی که او وظیفه‌ی اجرای آن را برعهده دارد، نقشی قابل‌توجه در داستان فصل چهار ایفا می‌کند و متهم به قتل است.

فیلم‌برداری فصل چهارم سریال هم‌اکنون در ایالت جرجیا آمریکا انجام می‌شود. زیرا ویروس کرونا/کووید 19 این پروسه را هشت ماه به تعویق انداخت و نتفلیکس را به‌شدت نگران کرد. بالاخره بر کسی پوشیده نیست که میلیون‌ها نفر انتظار فصل چهار را می‌کشند و شبکه‌ی آنلاین/استریم‌محور نتفلیکس باید هرچه سریع‌تر به خواسته‌ی آن‌ها پاسخ دهد.

جیمی کمپبل بور با سابقه‌ی بازی در مجموعه فیلم Twilight، ادورادو فرانکو با سابقه‌ی بازی در سریال American Vandal و جوزف کوئین، بازیگر فیلم Howard’s End هم سه تن از دیگر نقش‌آفرین‌هایی هستند که به فصل چهارم «استرنجر تینگز» می‌آیند. شرمن آگوستوس، بازیگر سریال Into the Badlands، میسون دای، نیکولا دیجوریکو و تام ولسکینا که او را به‌عنوان جاکن هیگار سریال Game of Thrones می‌شناسیم نیز چهار بازیگری محسوب می‌شوند که مثل رابرت انگلاند، نقش قابل توجهی در فصل ۴ ایفا خواهند کرد.

(از این‌جا به بعد خبر، بخش‌هایی از داستان فصل چهار سریال Stranger Things را اسپویل می‌کند)

رابین و پسرهای جوان و نوجوان در سریال استرنجر تینگز شبکه نتفلیکس

انگلاند در فصل چهار نقش یک مرد ناراحت و کم‌وبیش ترسناک را دارد که در تیمارستان به‌عنوان یک زندانی روزگار می‌گذراند؛ به‌خاطر جنایتی که در دهه‌ی ۵۰ میلادی مرتکب آن شده است. کاراکتر او در این فصل قرار است ویکتور کریل نام داشته باشد. از آن سو بور نقش پیتر بلرد را در فصل چهار «استرنجر تیگز» بازی کرده است. او را باید مردی دانست که به انسان‌ها اهمیت می‌دهد و هر روز به کار سخت در بیمارستان روانی می‌پردازد. هرچند امکان دارد که پس از رویارویی وی با برخی بی‌رحمی‌ها، پیتر دیگر ساکت نماند و مقابل برخی از افراد پرادعا بایستد.

فرانکو وظیفه‌ی بازی به‌جای اجایل را برعهده دارد که قرار است دوست صمیمی جدید جاناتان و یک پیک پیتزافروشی باشد که همه از وقت گذراندن با او لذت می‌برند. به این جمع باید مدیر کلوپ بازی D&D در شهر، یک فرد دیگر که از حضور شیطان در محل زندگی خود می‌ترسد، ورزشکاری درخشان و پر رمز و راز، خلافکار و قاچاقچی روسی خطرناکی به اسم یوری و درنهایت شخصی را اضافه کرد که هاپر را همراهی می‌کند. تک‌تک کاراکترهای نام‌برده نیز زودتر از آن‌چه که انتظار دارند، با راز جدید آمده به شهر تهدید می‌شوند. تازه شاید در این شرایط، آدم‌های زیادی متوجه رازهای پنهان‌شده در گذشته‌ی آن‌ها شوند.

اکنون مشخص نیست که سریال Stranger Things 4 در چه زمانی پخش می‌شود. زیرا این فصل خود به خود نویسندگی طولانی‌مدتی داشت و ظاهرا فیلم‌برداری چالش‌برانگیزی را نیز تجربه خواهد کرد. در نتیجه وقتی حقایق ذکرشده را با تأخیر گسترده‌ی پروسه‌ی تولید به خاطر ویروس کرونا ترکیب کنید، نهایتا می‌توانید امیدوار به دیدن مجدد «استرنجر تینگز» در هالووین سال ۲۰۲۱ باشید.


منبع TVLine
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده