نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۱

بازگشت ریچل مک‌آدامز در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness تایید شد

اگرچه در ابتدا اخباری مبنی بر عدم حضور ریچل مک‌آدامز، بازیگر نقش کریستین پالمر در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness شنیده می‌شد، اما حالا گفته می‌شود که او قرار است در این فیلم بازگردد.

از زمان تایید ساخت فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness (دکتر استرنج در قلمروهای بی‌پایان دیوانگی)، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه ریچل مک‌آدامز، بازیگر نقش کریستین پالمر قرار نیست در این فیلم بازگردد، اما اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهرا این موضوع تغییر پیدا کرده است. ددلاین در خبری اختصاص گفت که ماه‌ها پس از گمانه‌زنی‌های متعدد بالاخره مشخص شد که ریچل مک‌آدامز قرار است دوباره نقش کریستین پالمر را در دنباله‌ فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) بازی کند. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان این فیلم در دسترس نیست و همچنین نمی‌دانیم که نقش مک‌آدامز در فیلم چقدر پر رنگ خواهد بود.

همچنین می‌دانیم که سم ریمی وظیفه کارگردانی فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را بر عهده گرفته و جانشین  اسکات دریکسون شده است. علاوه‌براین، مایکل والدرون، نویسنده، شورانر و تهیه‌کننده سریال Loki (لوکی) وظیفه بازنویسی فیلمنامه فیلم Doctor Strange 2 را بر عهده دارد. علاوه‌بر مک‌آدامز، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیمف (اسکارلت ویچ)، بندیکت وانگ در نقش وانگ، چیویتل اجیوفور در نقش کارل موردو و سوچیل گومز در یک نقش نامشخص، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در دنباله‌ فیلم Doctor Strange تایید و اعلام شده است.

همچنین اخیرا کامبربچ برای بازی در نقش دکتر استرنج به جمع بازیگران فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن 3) اضافه شده است و گفته می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness پس از پایان حضور کامبربچ در قسمت جدید فیلم Spider-Man آغاز خواهد شد. ‌مک‌آدامز پس از دو سال غیبت، در سال جاری در فیلم Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga حضور داشته و بازی او توانسته بود نظر مثبت منتقدان را به‌همراه داشته باشد، اما ‌مک‌آدامز هم‌اکنون در پروژه دیگری به‌صورت رسمی حضور ندارد. همچنین انتظار می‌رود که او در فیلم Sherlock Holmes 3 نیز بازگردد که این موضوع هنوز تایید نشده است.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness برای اکران در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده