نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۴

سوچیل گومز به جمع بازیگران فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness پیوست

سوچیل گومز جدیدترین بازیگری است که قرار است در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness حضور داشته باشد، اما اطلاعاتی از نقش وی در دسترس نیست.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگری دیگری به جمع بازیگران فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness (دکتر استرنج در قلمروهای بی‌پایان دیوانگی) اضافه شده است. سوچیل گومز، بازیگر سریال The Baby-Sitters Club، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران دنباله‌ فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) اضافه شده است. بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش این بازیگر جوان و تازه‌کار در این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول در دسترس نیست، اما طرفداران اعتقاد دارند که او احتمالا نقش شخصیت آمریکا چاوز ملقب به میس آمریکا را در این فیلم بر عهده خواهد داشت که پیش از این نیز شایعاتی در این رابطه منتشر شده بود.

این در حالی است که بندیکت کامبربچ،‌ بازیگر نقش دکتر استرنج اخیرا تایید کرده است فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness هم‌اکنون در حال پشت سر گذاشتن مراحل پیش از تولید است و انتظار می‌رود که مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم از اواخر ماه اکتبر یا اوایل ماه نوامبر (ماه آبان) آغاز شود. بااین‌حال، اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم Doctor Strange 2 (دکتر استرنج ۲) در دسترس نیست. همچنین اخیرا کامبربچ برای بازی در نقش دکتر استرنج به جمع بازیگران فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن 3) اضافه شده است.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

در حال حاضر سم ریمی جانشین اسکات دریکسون روی صندلی کارگردانی فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness شده و مایکل والدرون، نویسنده، شورانر و تهیه‌کننده سریال Loki (لوکی) وظیفه بازنویسی فیلمنامه این فیلم را بر عهده گرفته استبندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیمف (اسکارلت ویچ)، بندیکت وانگ در نقش وانگ و چیویتل اجیوفور در نقش کارل موردو، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در دنباله‌ فیلم Doctor Strange تایید و اعلام شده است. همچنین قرار نیست در این فیلم شاهد بازگشت ریچل مک‌آدامز، بازیگر نقش کریستین پالمر باشیم.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness برای اکران در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده