نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۵

آلفرد مولینا برای بازی دوباره در نقش دکتر اختاپوس در فیلم Spider-Man 3 باز خواهد گشت

آلفرد مولینا، بازیگر نقش دکتر اختاپوس در فیلم اسپایدرمن 2 برای بازی دوباره در این نقش جمع بازیگران فیلم Spider-Man 3 اضافه شده است.

از ماه مهر امسال مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن ۳) در شهر نیویورک آغاز شد و در ادامه شاهد انتقال آن به استودیوی فیلمسازی Trilith در آتلانتا بودیم و در ادامه ماه گذشته اولین تصویر رسمی از پشت صحنه این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول منتشر شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اخباری مبنی بر بازگشت بازیگر دیگری در فیلم جدید مرد عنکبوتی منتشر شده که احتمالا رخ دادن اسپایدرورس را افزایش می‌دهد. هالیوودریپورتر رسما تایید کرد که آلفرد مولینا برای بازی دوباره در نقش دکتر اختاپوس در فیلم Spider-Man 3 باز خواهد گشت.

فرود ابرقهرمانی مرد عنکبوتی با بازی تام هالند در فیلم Spider-Man: Far From Home

مولینا پیش از نقش دکتر اختاپوس را در فیلم Spider-Man 2 که در سال ۲۰۰۴ به کارگردانی سم ریمی منتشر شد، بازی کرده بود که در آن او به‌عنوان شخصیت منفی اصلی فیلم شناخته می‌شد و با مرد عنکبوتی که توبی مگوایر در آن زمان این نقش را بر عهده داشت، مبارزه کرد. شایعات حضور مولینا در فیلم Spider-Man 3 در ابتدا توسط GWW منتشر شده بود که گفته می‌شود او در پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید قسمت سوم و بدون عنوان اسپایدرمن دیده شده بود. مولینا تنها بازیگری نیست که از سری قبلی فیلم‌های مرد عنکبوتی به دنیای سینمایی مارول اضافه شده و قرار است در قسمت جدید فیلم اسپایدرمن حضور داشته باشد.

پیش از این متوجه شدیم که جیمی فاکس که پیش از این در فیلم The Amazing Spider-Man 2 (مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲) با بازی اندرو گارفیلد نقش شخصیت شرور و منفی الکترو را بر عهده داشته بود، قرار است در فیلم Spider-Man 3 برای نقش آفرینی دوباره در نقش الکترو بازگردد و او حتی تصویری را نیز منتشر کرد که در آن سه شخصیت مرد عنکبوتی حضور داشتند و شایعات اسپایدرورس را داغ‌تر کرد. حالا با اضافه شدن مولینا احتمال اینکه شاهد مولتی ورس بودن در قسمت سوم فیلم Spider-Man باشیم، را قوت بخشیده است. بااین‌حال، هنوز بازگشت توبی مگوایر یا اندرو گارفیلد تایید و اعلام نشده است و باید منتظر انتشار اخبار یا تصاویر بیشتری باشیم.

فیلم Spider-Man 3 به‌کارگردانی جان واتس برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. علاوه‌بر مولینا و فاکس، تام هالند، زندیا، بندیکت کامبربچ جیکوب باتالون، جی. کی. سیمونز و تونی ریوولوری، دیگر بازیگرانی هستند که قرار است در قسمت سوم فیلم Spider-Man حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده