نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۳

آهنگساز Far From Home بازگشتش برای ساخت موسیقی متن دنباله فیلم Spider-Man را تایید کرد

مایکل جاکینو که وظیفه ساخت موسیقی متن دو قسمت اخیر فیلم مرد عنکبوتی را بر عهده داشته، برای ساخت موسیقی قسمت سوم این مجموعه نیز باز خواهد گشت.

از ماه مهر امسال مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن ۳) در شهر نیویورک آغاز شد و در ادامه شاهد انتقال آن به استودیوی فیلمسازی Trilith (پاین‌وود سابق) در آتلانتا بودیم و در ادامه ماه گذشته اولین تصویر رسمی از پشت صحنه این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول منتشر شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آهنگساز دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) مشخص شده که چهره آشنایی برای فیلم‌های مرد عنکبوتی دنیای سینمایی مارول است. مایکل جاکینو رسما از بازگشت خود برای ساخت موسیقی متن فیلم Spider-Man 3 خبر داده است.

مایکل جاکینو در استودیو

جاکینو که پیش از این وظیفه ساخت موسیقی متن فیلم Spider-Man: Homecoming و فیلم Spider-Man: Far From Home را بر عهده داشته بود، این خبر را با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در توییتر تایید کرد، اما اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشته است. علاوه‌براین، انتظار می‌رود که جاکینو برای ساخت موسیقی متن فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness نیز بازگردد و همکاری خود با مارول استودیو را در این فیلم نیز ادامه دهد. 

همچنین جاکینو وظیفه ساخت موسیقی متن فیلم The Batman را نیز بر عهده دارد. جاکینو پیش از این دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود و یک جایزه اسکار هم برای ساخت موسیقی متن انیمیشن Up دریافت کرده است. تام هالند، جیمی فاکس، زندیا، بندیکت کامبربچ، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Spider-Man 3 حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. مانند دو قسمت قبل، وظیفه کارگردانی قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی نیز قرار است بر عهده جان واتس باشد.

فیلم Spider-Man 3 قرار است در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) اکران شود. 


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده