نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۳

تام هالند اولین تصویر رسمی از پشت صحنه فیلم Spider-Man 3 را منتشر کرد

به‌تازگی اولین تصویر رسمی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Spider-Man 3 منتشر شده که در آن تام هالند با لباس مرد عنکبوتی قابل مشاهده است.

از ماه گذشته مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن ۳) در شهر نیویورک آغاز شد و در ادامه شاهد انتقال آن به استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در آتلانتا بودیم که تام هالند، بازیگر نقش پیتر پارکر پس از پایان فیلم‌برداری فیلم Uncharted (آنچارتد) به اعضای تیم تولید دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) در آتلانتا پیوست. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول منتشر شده است.

تام هالند این تصویر را در صفحه رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرده است که در آن او لباس مرد عنکبوتی را بر تن دارد و حتی ماسک دیگری نیز روی صورت وی قابل مشاهده است که هالند این ماسک را به‌صورت نمادین روی صورت خودش گذاشته تا نشان دهد آن‌ها در حال رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا هستند. در این تصویر، هالند لباس نهایی اسپایدرمن در فیلم Spider-Man: Far From Home را بر تن دارد و در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

تام هالند در لباس مرد عنکبوتی و ماسک در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Spider-Man 3 / اسپایدرمن ۳

فیلم Spider-Man 3 قرار است در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) اکران شود. تام هالند، جیمی فاکس، زندیا، بندیکت کامبربچ، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Spider-Man 3 حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. مانند دو قسمت قبل، وظیفه کارگردانی قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی نیز قرار است بر عهده جان واتس باشد.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده