نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۹

پوسترهای جدید فصل دوم سریال The Mandalorian با محوریت شخصیت‌ها منتشر شد

دیزنی پلاس اخیرا ۴ پوستر جدید از فصل دوم سریال The Mandalorian را منتشر کرده که تمرکز آن روی ۴ شخصیت سریال از جمله بیبی یودا و مندلورین است.

ماه گذشته بود که اولین تریلر رسمی فصل دوم سریال The Mandalorian (مندلورین) منتشر شد و توانست طرفداران سریال و دنیای جنگ ستارگان را هیجان زده کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از فصل دوم سریال Star Wars منتشر شده که تمرکز آن روی شخصیت‌های سریال است. دیزنی پلاس و لوکاس فیلم امروز ۴ پوستر جدید از فصل دوم سریال The Mandalorian را منتشر کردند که تمرکز هر پوستر روی یک شخصیت سریال است. در این پوسترها شاهد حضور شخصیت‌هایی چون مندلورین با بازی پدرو پاسکال، بیبی یودا، گریف کارگا با بازی کارل ویترز و کارا دون با بازی جینا کارانو هستیم. شما در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

پدرو پاسکال، جینا کارانو، کارل ویترز، بیل بر، تمورا موریسون، کتی سکف ، مایکل بین، رزاریو داوسون و تیموتی اولفینت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Mandalorian حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل اول، وظیفه ساخت فصل دوم سریال مندلورین بر عهده جان فاورو بوده است. همچنین فاورو به‌همراه پیتون رید، رابرت رودریگز، دیو فیلونی، ریک فامویوا و کارل ویترز، وظیفه کارگردانی حداقل یکی از قسمت‌های فصل دوم سریال The Mandalorian را بر عهده داشته است.

پخش فصل دوم سریال The Mandalorian که در ۸ قسمت تولید شده، قرار است از روز جمعه، ۹ آبان (۳۰ اکتبر) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز شود و مانند فصل اول، پخش فصل دوم نیز به‌صورت هفتگی خواهد بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده