نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۷

تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال The Mandalorian تایید شد

سرانجام دیزنی پلاس و لوکاس فیلم با انتشار یک تصویر، تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال The Mandalorian را تایید و اعلام کردند.

همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود، پخش فصل دوم سریال The Mandalorian (مندلورین) قرار است از ماه اکتبر (مهر یا آبان) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز شود، اما تا به امروز تاریخ دقیقی تایید و اعلام نشده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام تاریخ شروع پخش فصل جدید اولین سریال Star Wars (جنگ ستارگان) رسما تایید و اعلام شده است. دیزنی پلاس با انتشار یک توییت در صفحه رسمی خود در توییتر که حاوی یک تصویر بود، رسما اعلام کرد که پخش فصل دوم سریال The Mandalorian از روز جمعه، ۹ آبان (۳۰ اکتبر) آغاز خواهد شد و مانند فصل اول، پخش فصل دوم نیز قرار است هفتگی باشد.

اطلاعات بیشتری از فصل دوم سریال The Mandalorian در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود مانند فصل اول، فصل دوم سریال جنگ ستارگان نیز در ۸ قسمت تولید و منتشر شود. علاوه‌بر این، اولین تصویر رسمی از فصل دوم سریال The Mandalorian نیز منتشر شده است که در این تصویر که درواقع یک تصویر تبلیغاتی است، شاهد حضور مندلورین و بیبی یودا هستیم که به سبک تصویری مشابه و متحرک در فصل اول است و در پس زمینه تصویر شاهد نمایی از زمان شب هستیم که ظاهرا خورشید در حال طلوع کردن است و سیاره نیز، ظاهرا یک سیاره دارای دریا یا دریاچه است و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

مندولورین و بیبی یودا در پوستر فصل دوم سریال The Mandalorian

قابل انتظار است که اولین تریلر فصل دوم سریال Star Wars طی روزهای آینده منتشر شود. پدرو پاسکال، جینا کارانو، کارل ویترز، بیل بر، تمورا موریسون، کتی سکف ، مایکل بین، رزاریو داوسون و تیموتی اولفینت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Mandalorian حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل اول، وظیفه ساخت فصل دوم سریال مندلورین بر عهده جان فاورو بوده است. همچنین فاورو به‌همراه پیتون رید، رابرت رودریگز، دیو فیلونی، ریک فامویوا و کارل ویترز، وظیفه کارگردانی حداقل یکی از قسمت‌های فصل دوم سریال The Mandalorian را بر عهده داشته است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده