نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۸

پوستر جدیدی از فصل دوم سریال The Mandalorian منتشر شد

دیزنی پلاس و لوکاس فیلم به مناسبت ورود به ماه اکتبر پوستر جدیدی از فصل دوم سریال The Mandalorian را منتشر کرده‌اند.

ماه گذشته بود که اولین تریلر رسمی فصل دوم سریال The Mandalorian (مندلورین) منتشر شد و توانست طرفداران سریال و دنیای جنگ ستارگان را هیجان زده کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از فصل دوم سریال Star Wars منتشر شده است. لوکاس فیلم و دیزنی پلاس امروز به مناسبت ورود به ماه اکتبر پوستر جدیدی از فصل دوم سریال The Mandalorian منتشر کرده‌اند که در این پوستر شاهد حضور مندلورین و بیبی یودا روی وسیله نقلیه موتوری هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

پوستر جدید فصل دوم سریال The Mandalorian

پدرو پاسکال، جینا کارانو، کارل ویترز، بیل بر، تمورا موریسون، کتی سکف ، مایکل بین، رزاریو داوسون و تیموتی اولفینت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Mandalorian حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل اول، وظیفه ساخت فصل دوم سریال مندلورین بر عهده جان فاورو بوده است. همچنین فاورو به‌همراه پیتون رید، رابرت رودریگز، دیو فیلونی، ریک فامویوا و کارل ویترز، وظیفه کارگردانی حداقل یکی از قسمت‌های فصل دوم سریال The Mandalorian را بر عهده داشته است.

پخش فصل دوم سریال The Mandalorian که در ۸ قسمت تولید شده، قرار است از روز جمعه، ۹ آبان (۳۰ اکتبر) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز شود و مانند فصل اول، پخش فصل دوم نیز به‌صورت هفتگی خواهد بود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده