نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۳

بازگشت بیبی یودا در اولین تصاویر رسمی فصل دوم سریال The Mandalorian

مجله EW شماره جدید خودش را به فصل دوم سریال The Mandalorian اختصاص داده و به همین منظور اولین تصاویر رسمی فصل جدید این سریال را منتشر کرده است.

مدتی پیش بود که رسما تایید شد پخش فصل دوم سریال The Mandalorian (مندلورین) قرار است از روز جمعه، ۹ آبان (۳۰ اکتبر) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز شود و مانند فصل اول، پخش فصل دوم نیز به‌صورت هفتگی خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی فصل جدید اولین سریال Star Wars (جنگ ستارگان) منتشر شده است. مجله EW شماره جدید خود را به این سریال محبوب اختصاص داده و در این شماره شاهد انتشار اولین تصاویر رسمی از فصل دوم سریال The Mandalorian هستیم. همچنین دو تصویر روی جلد نیز منتشر شده که تمرکز آن روی بازگشت مندلورین و بیبی یودای دوست داشتنی است.

اگرچه تمرکز اصلی تصاویر فصل دوم سریال The Mandalorian روی بازگشت مندلورین و بیبی یودا است، اما در این تصاویر شاهد بازگشت شخصیت‌های بیشتری نیز هستیم. در بخشی از تصاویر بازگشت کارا دون و گریف کارگا قابل مشاهده است که قرار است دوباره به مندلورین و بیبی یودا کمک کنند و در یک تصویر نیز بازگشت ماف گیدئون به تصویر کشیده شده است که ظاهرا قرار است حضور پر رنگ‌تری را این شخصیت شرور در فصل دوم داشته باشد. همچنین در یک تصویر دیگر شاهد یک Tusken Raider هستیم که ظاهرا خبر از بازگشت به سیاره تاتویین در فصل جدید این سریال از دنیای جنگ ستارگان می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

مندلورین و بیبی یودا در تصویر روی جلد مجله EW فصل دوم سریال The Mandalorian

پدرو پاسکال، جینا کارانو، کارل ویترز، بیل بر، تمورا موریسون، کتی سکف ، مایکل بین، رزاریو داوسون و تیموتی اولفینت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Mandalorian حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل اول، وظیفه ساخت فصل دوم سریال مندلورین بر عهده جان فاورو بوده است. همچنین فاورو به‌همراه پیتون رید، رابرت رودریگز، دیو فیلونی، ریک فامویوا و کارل ویترز، وظیفه کارگردانی حداقل یکی از قسمت‌های فصل دوم سریال The Mandalorian را بر عهده داشته است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده