نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰

از لوگو جدید The Suicide Squad رونمایی شد؛ تایید نمایش اولین تصاویر فیلم در DC FanDome

جیمز گان به‌تازگی نه تنها از نمایش اولین تصاویر رسمی فیلم The Suicide Squad در DC FanDome خبر داده، بلکه از لوگوی جدید این فیلم نیز رونمایی کرده است.

اسفند گذشته بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) به پایان رسید و در حال حاضر این فیلم مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر شده است. جیمز گان، کارگردان قسمت جدید فیلم Suicide Squad، به‌تازگی با انتشار تصاویری در توییتر شخصی خود که به زبان‌های مختلف است، از لوگوی جدید این فیلم رونمایی کرده است که برخلاف لوگو اول، شاهد استفاده از فونت متفاوتی هستیم که نوشته آن با رنگ قرمز و پس زمینه آن به رنگ زرد است. شما در ادامه می‌توانید لوگو جدید فیلم The Suicide Squad را مشاهده کنید:

لوگو جدید فیلم The Suicide Squad

گان همچنین تایید کرد که در رویداد دیجیتالی DC FanDome که فیلم The Suicide Squad نیز حضور دارد، شاهد نمایش اولین تصاویر رسمی قسمت جدید فیلم جوخه انتحار خواهیم بود. البته گان مشخص نکرد که باید منتظر اولین تریلر یا تیزر فیلم باشیم یا این تصاویر به شکل یک ویدیو یا حتی تصاویری از پشت صحنه آن خواهد بود. گان در ادامه به سوالات برخی از طرفداران نیز پاسخ داد که در مهم‌ترین آن، او دوباره تایید کرد که هیچ دخالتی در ساخت فیلم وجود نداشته است و قسمت جدید فیلم Suicide Squad کاملا براساس ایده و تصمیمات وی ساخته شده است. 

گان در پاسخ به طرفداری دیگر شایعات حضور شخصیت پویزن آیوی در فیلم The Suicide Squad را نیز تکذیب کرد. همچنین بازیگران فیلم ویدیویی به مناسبت تولد گان تهیه کرده‌اند که نقش برخی از بازیگران در این فیلم را به نحوی تایید می‌کند. مارگو رابی، جای کورتنی، وایولا دیویس، جوئل کینامن، ادریس البا، جان سینا، دیوید دستمالچیان، دنیلا ملکیور، فلولا بورگ، ناتان فیلیون، تایکا وایتیتی، مایکل روکر، استیو ایجی، پیتر کاپالدی، استورم رید، پیت دیویدسون، واکین کوسیو، شان گان، جنیفر هالند، میلینگ ان‌جی، خوان دیه‌گو بوتو، آلیس براگا، جولیو رویز و تیناش کجاس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Suicide Squad حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ اوت ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. همچنین رویداد دیجیتالی DC FanDome قرار است در تاریخ ۲۲ اوت امسال (۱ شهریور) برگزار شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده