نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۱

فیلمنامه‌های سریال Stranger Things 4 کامل شد؛ احتمال مشخص شدن تعداد قسمت‌های فصل چهارم

به‌تازگی برادران دافر تصویری از تکمیل تمامی فیلمنامه‌های فصل چهارم سریال Stranger Things را به اشتراک گذاشته‌اند که ممکن است تعداد قسمت‌های فصل چهارم را تایید کند.

ماه مهر گذشته بود که شبکه نتفلیکس از تمدید سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) برای فصل چهارم خبر داد و ماه بهمن گذشته شاهد انتشار اولین تیزر فصل چهارم این سریال بودیم که این ویدیو از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید این سریال نیز خبر داد و در ادامه ویدیویی از جلسه خواندن فیلمنامه سریال Stranger Things 4 (اتفاقات ناآشنا 4) منتشر شد که در طی آن فهرست رسمی بازیگران فصل چهارم نیز مشخص و اعلام شد. بااین‌حال، شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث تعطیلی تولید فصل چهارم این سریال مانند دیگر پروژه‌های تلویزیونی و سینمایی شده است. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، کار نوشتن فیلمنامه‌های فصل چهارم Stranger Things به پایان رسیده که ظاهرا به یک نکته مهم اشاره دارد.

اگرچه مراحل فیلم‌برداری سریال Stranger Things 4 متوقف شده، اما این بدان معنا نیست که کار روی دیگر بخش‌های سریال از جمله کار تیم نویسندگان نیز تعطیل شده باشد. حال اکانت توییتر نویسندگان سریال با انتشار تصویری اعلام کردند که تمامی فیلمنامه‌های فصل چهارم این سریال تکمیل شده و آماده فیلم‌برداری هستند که این خبر خوبی برای سریال و طرفداران است. اگرچه تکمیل فیلمنامه در این زمان اتفاق عجیب و غافلگیر کننده‌ای نیست، اما قابل انتظار است که به‌زودی مراحل فیلم‌برداری فصل چهارم سریال Stranger Things از سر گرفته شود و شما در ادامه می‌توانید تصویر تمامی فیلمنامه‌های فصل چهارم را مشاهده کنید:

فیلمنامه‌های فصل چهارم سریال Stranger Things

بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که این تصویر حاوی یک نکته پنهان نیز است و ظاهرا به تعداد قسمت‌های فصل چهارم سریال Stranger Things اشاره می‌کند. باتوجه‌به تعداد احتمالی فیلمنامه‌ها، سریال Stranger Things احتمالا مانند فصل دوم قرار است در ۹ قسمت تولید شود که در مقایسه با فصل اول و سوم که در هشت قسمت تولید شده بودند، دارای یک قسمت بیشتر خواهد بود. بااین‌حال، این موضوع هنوز رسما تایید نشده است. مانند سه فصل گذشته، برادران دافر وظیفه ساخت سریال Stranger Things 4 را بر عهده دارند.

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Stranger Things 4 در لیتوانی آغاز شد و همچنان بخش اصلی سریال در آتلانتا فیلم‌برداری می‌‌شود و همچنین بخش قابل توجهی از فیلم‌برداری این سریال نیز در نیومکزیکو انجام خواهد شدمیلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، گیتن ماتارازو، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، جو کری، سیدی سینک، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، مایا هاوک و برت گلمن، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

انتظار می‌رود سریال Stranger Things 4 در طول سال ۲۰۲۱ از شبکه Netflix منتشر شود.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده