نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۹

نام قسمت اول فصل چهارم سریال Stranger Things مشخص شد

به‌تازگی نتفلیکس تصویری از فیلمنامه قسمت اول فصل چهارم سریال Stranger Things را منتشر کرده که ظاهرا به یک مجموعه محبوب اشاره دارد.

ماه گذشته بود که سرانجام شبکه نت‌ فلیکس از تمدید سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) برای فصل چهارم خبر داد که به‌جز یک تیزر مرموز، شبکه Netflix اطلاعات بیشتری از فصل چهارم سریال را منتشر کرد. همچنین مدتی پیش مشخص شد که ماه ژانویه ۲۰۲۰ (دی یا بهمن ۱۳۹۸) را برای شروع مراحل فیلمبرداری و تولید سریال Stranger Things 4 (اتفاقات ناآشنا 4) در نظر گرفته و همچنین فصل چهارم این سریال قرار است در ۸ قسمت تولید شود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، نام قسمت اول فصل چهارم این سریال اعلام شده است. به‌تازگی صفحه رسمی نویسندگان این سریال در توییتر تصویری از سریال را به مناسبت روز Stranger Things منتشر کرده است که این تصویر صفحه اول فیلمنامه قسمت اول فصل چهارم سریال Stranger Things را نشان می‌دهد. همچنین نویسندگان سریال به حضور شخصیت‌های جدید در این قسمت نیز اشاره کرده‌اند که در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

تصویر فیلمنامه فصل چهارم سریال Stranger Things

اما این نام به چه چیزی اشاره دارد؟ اصطلاح Hellfire Club در کلوپ‌های اختصاصی در قرن ۱۷ در بریتانیا و ایرلند رواج پیدا کرده بود که به‌طور کلی این کلوپ‌ها پنهانی بودند و اغلب با اقدامات غیر اخلاقی ارتباط داشتند. اگرچه شاید این موضوع خیلی با سریال ارتباطی نداشته باشد، اما Hellfire Club می‌تواند اشاره‌ای به کامیکی به همین نام از مجموعه X-Men باشد که هلفایر کلاب در واقع گروهی از شخصیت‌های میوتنت شرور هستند که در برابر ایکس من قرار گرفتند و با آن‌ها مبارزه کردند و پیش از این در فیلم X-Men: First Class شاهد حضور این گروه به رهبری سباستین شاو بودیم.

در حال حاضر بازگشت هیچ بازیگری در فصل چهارم سریال Stranger Things تایید نشده و همچنین زمان انتشار آن نیز مشخص نیست و تنها می‌دانیم که مانند سه فصل گذشته، وظیفه ساخت فصل چهارم سریال بر عهده برادران دافر خواهد بود. فصل سوم سریال Stranger Things در تیر ماه امسال منتشر شد که طبق گفته شبکه نتفلیکس، در ماه اول انتشار بیش از ۶۴ میلیون مشترک این سرویس استریم به تماشای سریال Stranger Things 3 پرداخته بودند که این به معنای شکستن رکورد بینندگان شبکه نتفلیکس است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده