نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

با انتشار ویدیویی فهرست رسمی بازیگران فصل چهارم سریال Stranger Things معرفی شدند

شبکه نتفلیکس با انتشار ویدیویی از جلسه خواندن فیلمنامه، از فهرست بازیگران اصلی فصل چهارم سریال Stranger Things رونمایی کرد.

ماه مهر امسال بود که سرانجام شبکه نتفلیکس از تمدید سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) برای فصل چهارم خبر داد و مدتی پیش شاهد انتشار اولین تیزر فصل چهارم این سریال بودیم که علاوه‌بر تایید شروع مراحل فیلمبرداری و تولید، در آن خبر از بازگشت یک شخصیت محبوب می‌داد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست رسمی بازیگران سریال Stranger Things 4 (اتفاقات ناآشنا 4) تایید و اعلام شده است. براساس ویدیو جدید منتشر شده، میلی بابی براون در نقش الون/جین آیوز، دیوید هاربر در نقش جیم هاپر، فین ولفهارد در نقش مایک ویلر، گیتن ماتارازو در نقش داستین هندرسون، کلب مک‌لاگلین در نقش لوکاس سینکلر، نوآ اشنپ در نقش ویل بایرز، وینونا رایدر در نقش جویس بایرز، چارلی هیتون در نقش جاناتان بایرز، ناتالیا دایر در نقش نانسی ویلر، جو کری در نقش استیو هرینگتون، سیدی سینک در نقش مکس، کارا بوینو در نقش کارن ویلر، پرایا فرگوسن در نقش اریکا سینکلر، مایا هاوک در نقش رابین و برت گلمن در نقش موری باومن، از جمله بازیگرانی هستند که حضور و بازگشت آن‌ها در فصل چهارم سریال Stranger Things تایید و اعلام شده است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

طبق اطلاعات منتشر شده، برت گلمن و پرایا فرگوسن به بازیگران اصلی فصل چهارم سریال Stranger Things تبدیل شده‌اند و قرار است حضور پر رنگ‌تری را نسبت به گذشته داشته باشند. بااین‌حال، تاکنون حضور بازیگر جدیدی در فصل چهارم تایید و اعلام نشده که ممکن است در آینده خبرهای بیشتری در این رابطه منتشر شود. همچنین در طول ویدیو منتشر شده توسط شبکه Netflix، شاهد جلسه خواندن فیلمنامه هستیم که حال فیلمبرداری سریال با حضور تمامی بازیگران سریال به کار خود ادامه می‌دهد که تمامی بازیگرانی که حضور آن‌ها رسما تایید شده در آن دیده می‌شوند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات سریال Stranger Things 4 در دسترس نیست و همچنین هنوز زمان انتشار یا حتی سال آن نیز مشخص نشده است. پیش از این وعده داده شده بود که فصل چهارم این سریال قرار است در مناطق بیشتری خارج از هاوکینز جریان داشته باشد و نسبت به سه فصل اول نیز تفاوت زیادی داردمانند سه فصل گذشته، برادران دافر وظیفه ساخت فصل چهارم سریال Stranger Things را بر عهده خواهند داشت. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده