نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۸

فصل چهارم سریال Stranger Things تفاوت زیادی با فصل سوم دارد

به تازگی سازندگان سریال Stranger Things در مورد پایان فصل سوم و فصل چهارم این سریال صحبت کرده‌اند.

ادامه این مطلب ممکن است پایان فصل سوم سریال Stranger Things را برای شما فاش کند

.

.

.

پنج‌شنبه هفته گذشته بود که فصل سوم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) از شبکه نتفلیکس منتشر شد که توانست با استقبال منتقدان و بینندگان نیز مواجه شود و در حالی که هنوز صحبت در مورد پایان فصل سوم ادامه دارد، بسیاری در انتظار تمدید سریال برای فصل چهارم هستند. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، سازندگان سریال Stranger Things در مورد فصل چهارم این سریال صحبت کرده‌اند. بار دیگر تاکید می‌کنم که این مطلب حاوی اسپویل از پایان فصل سوم سریال است.

سریال Stranger Things 3 (اتفاقات ناآشنا ۳) با مرگ احتمالی کلانتر جیم هاپر، از دست دادن قدرت‌های الون و همچنین ترک شهر هاوکینز توسط خانواده بایرز (به‌همراه الون) به پایان رسید و در تصویر پس از پایان فصل سوم سریال متوجه شدیم که روس‌ها دارای یک دموگورگان در حال رشد هستند و همچنین یک زندانی آمریکایی که هویت آن فعلا مشخص نیست، نیز در اختیار دارند. اگرچه شبکه Netflix هنوز سریال Stranger Things را برای فصل چهارم تمدید نکرده، اما مت و راس دافر که با نام برادران دافر بیشتر شناخته می‌شوند، صحبت در مورد سریال Stranger Things 4 (اتفاقات ناآشنا ۴) را آغاز کرده‌اند. راس دافر گفت:

ما نمی‌خواهیم به یک گوشه برویم و تنها نوشته‌های خودمان را بنویسیم. بنابراین ما سعی می‌کنیم که بحث‌های اولیه را با نویسندگان داشته باشیم تا مطمئن شویم که خودمان را در مسیر درستی قرار می‌دهیم. ما چیز زیادی از فصل چهارم نمی‌دانیم، اما می‌دانیم که قرار است بخش‌های تکان‌دهنده بسیار بزرگی داشته باشد. در پایان فصل دوم ما درباره بیلی می‌دانستیم. همچنین ما می‌دانستیم که روس‌ها قصد ورود به شهر را دارند، اما در مورد مرکز خرید و دیگر مسائل خبر نداشتیم، اما دوباره می‌گویم که اکنون ما از موارد بزرگ و تکان دهنده‌ای با خبر هستیم. ما موارد تکان دهنده‌ و بزرگی در فصل چهارم داریم. در حال حاضر فقط در حال پر کردن بخش‌های خالی در جزئیات داستانی فصل چهارم هستیم. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که به طور بالقوه فصل چهارم قرار است به این سمت حرکت کند و احساس می‌کنیم که اتفاقات آن نسبت به این فصل تفاوت زیادی دارد و به عقیده من، ما کار درستی را داریم انجام می‌دهیم و این بسیار هیجان‌انگیز است.

Stranger Things 3

مت دافر اضافه کرد:

من فکر می‌کنم بزرگ‌ترین چیزی که اتفاق خواهد افتاد این است که کمی پتانسیل بیشتر برای استفاده از جلوه‌های ویژه در فصل چهارم سریال باز خواهد شد که لزوما در مورد مقیاس استفاده از آن نیست. همچنین خط‌های داستانی بیشتری از خارج از شهر هاوکینز نیز ایجاد شده است.

حال این چه معنایی می‌تواند در مورد روس‌ها داشته باشد؟ راس دافر گفت:

فرض بر این است که فصل چهارم وجود دارد و بدیهی است که سوال‌ها این باشد که در سلول چه کسی حضور دارد و آن‌ها می‌خواهند با دموگورگان چه کاری را انجام دهند. پس این بدیهی است که روس‌ها قرار است نقش مهمی را در فصل بعدی ایفا کنند.

Stranger Things 3

همچنین طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که به‌تمامی پیچش‌های داستانی بزرگ هر سه فصل سریال در فصل چهارم نیز پرداخته شود. شان لوی، تهیه کننده اجرایی گفت:

هر سه فصل با خطوط داستانی متفاوتی که از یکدیگر نیز جدا هستند، به پایان رسید و اگر فصل چهارم ساخته شود، من فکر می‌کنم ما خواهیم دید که به همه آن‌ها پرداخته و بررسی می‌شود.

انتظار می‌رود که شبکه نت فلیکس به‌زودی سریال Stranger Things را برای فصل چهارم تمدید کند، اما هنوز مشخص نیست که سریال در فصل چهارم به پایان خواهد رسید یا اینکه فصل پنجم نیز در نهایت ساخته خواهد شد.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده