نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

سریال Stranger Things برای فصل چهارم تمدید شد

شبکه نتفلیکس با انتشار تیزری از تمدید سریال Stranger Things برای فصل چهارم خبر داد و اعلام کرد که قراردادی چندجانبه با برادران دافر نیز امضا کرده است.

ماه تیر امسال بود که فصل سوم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) از شبکه نتفلیکس منتشر شد و توانست رکورد جدیدی در شبکه نت‌ فلیکس را ثبت کند. طبق گفته نتفلیکس، بیش از ۴۰.۷ میلیون حساب و اشتراک خانگی سریال Stranger Things 3 (اتفاقات ناآشنا 3) را در ۴ روز اول انتشار تماشا کرده‌اند که ۱۸.۲ میلیون کاربر نیز تا پایان روز چهارم، تمامی قسمت‌های فصل سوم را تماشا کرده بودند. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال محبوب سرانجام برای فصل چهارم تمدید شده است. شبکه Netflix با انتشار تیزری رسما تایید کرد که سریال Stranger Things برای فصل چهارم شده است. با اینکه اطلاعات زیادی از جمله زمان انتشار فصل چهارم منتشر نشده، اما در تیزر فصل چهارم سریال که دنیای وارونه را نشان می‌دهد، یک ساعت به درخت و تابلوی شهر هاوکینز نمایش داده می‌شود که درواقع این تیزر تایید می‌کند که اتفاقات سریال Stranger Things 4 قرار نیست یا حداقل بخشی زیادی از آن در شهر هاوکینز جریان داشته باشد و احتمالا بخشی از اتفاقات سریال قرار است در شهر نامشخصی ادامه پیدا کند. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در صحنه پایانی سریال Stranger Things 3، خانواده بایرز به‌همراه الون شهر هاوکینز را به مقصد نامشخصی ترک کردند و همچنین در صحنه پس از پایان فصل سوم شاهد نمایش کشور روسیه بودیم که یک دموگورگان را گرفته بودند و حال ممکن است دنیای اتفاقات سریال در فصل چهارم نیز بسیار گسترده‌تر شود. همچنین نتفلیکس تایید کرد که با قراردادی چند جانبه برای ساخت فیلم و سریال امضا کرده‌اند. تد ساراندوس، مدیر ارشد برنامه‌های نتفلیکس در بیانیه منتشر شده گفت:

برادران دافر با سریال Stranger Things نظر بینندگان را در سراسر جهان جلب کرده‌اند و ما خوشحالیم که روابط خود را با آن‌ها گسترش خواهیم داد تا ایده‌های زنده و تازه آن‌ها را به سایر پروژه‌های تلویزیونی و سینمایی که مشترکین ما آن‌ها را دوست دارند، به اشتراک بگذاریم. ما نمی‌توانیم بیشتر از این صبر کنیم تا ببینیم که برادران دافر چه چیزی را برای ما در خارج از دنیای وارونه آماده و ارائه خواهند کرد.

برادران دافر

برادران دافر نیز در بیانیه منتشر شده گفتند:

ما از ادامه روابط و همکاری خود با نتفلیکس بسیار هیجان زده‌ایم. تد ساراندوس، سیندی هالند، برایان رایت و مت تونل، فرصت بزرگی را در اختیار ما گذاشتند و زندگی ما را برای همیشه تغییر دادند. از اولین جلسه ما تا زمان انتشار Stranger Things 3، کل تیم نتفلیکس چیزی برای ما کم نگذاشتند و آن‌ها چیزهای زیادی مثل ایجاد احساس شور و اشتیاق، پشتیبانی گسترده، راهنمایی و دادن آزادی به تیم خلاق سریال، در اختیار ما گذاشتند. ما همیشه در رویای خود بودیم که به حقیقت پیوسته و نمی‌توانیم برای گفتن داستان‌های بیشتر صبر کنیم که مشخصا اول از همه سفر و بازگشت به هاوکینز در اولویت است.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده