نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۵

The Batman قرار نیست یک فیلم منشا داستانی دیگر باشد

مت ریوز تایید کرد که فیلم The Batman قرار نیست یک فیلم منشا داستانی باشد و در ادامه در مورد داستان فیلم بیشتر صحبت کرد.

از ماه گذشته بود که به علت گسترش و همه‌گیری ویروس کرونا، مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم The Batman (بتمن) متوقف شد و در حال حاضر زمان مشخصی برای از سرگیری آن اعلام نشده است. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم Batman منتشر شده است. مت ریوز، کارگردان فیلم بتمن در مصاحبه با Nerdist جزئیات جدیدی از این فیلم را به اشتراک گذاشت و تایید کرد که فیلم The Batman قرار نیست یک فیلم منشا داستانی باشد و دوباره منشا داستانی این شخصیت و بروس وین را مشاهده کنیم. ریوز گفت:

من به دنبال روایت منشا داستانی شخصیت بتمن نبودم، اما داستانی را قرار است روایت کنیم که به پیشینه و گذشته این شخصیت وفادار خواهد بود و نشان می‌دهد که او کیست و از کجا آمده است. او با مشکلات زیادی مواجه است و با آن دست و پنجه نرم می‌کند و در تلاش برای رهایی از این مشکلات است. اما این بدان معنا نیست که او مشکلات را کاملا درک کرده است. کل ایده راجب به سایه شخصیت و عوامل انگیزشی هست و این‌که چقدر از اون رو می‌توانید با شخصیت خودتون یکپارچه کنید و چقدرش رو بدون این‌که آگاه باشید می‌توانید انجام دهید.

مت ریوز

رابرت پتینسون در نقش بروس وین (بتمن)، زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل (کت‌وومن)، جفری رایت در نقش کمیسر جیمز گوردون، پل دینو در نقش ادوارد نیگما (ریدلر)، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث، کالین فارل در نقش پنگوئن، پیتر سارسگارد در نقش گیل کولسن، جان تورتورو در نقش کارماین فالکون و جیمی لاوسون در نقش بلا ریال، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Batman حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. پیش از این ریوز با انتشار ویدیویی از لباس و ظاهر بتمن رونمایی کرد که در ادامه تصاویر متعددی از پشت صحنه فیلم نیز با حضور شوالیه تاریکی منتشر شد. همچنین ریوز مدتی پیش با انتشار تصاویری از ظاهر بت‌موبیل در فیلم Batman نیز رونمایی کرد.

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده