نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۸

پل دینو نقش ریدلر در فیلم بتمن را بازی می‌کند

پل دینو در حال مذاکره با برادران وارنر برای بازی در نقش ادوارد نیگما ملقب به ریدلر در فیلم Batman است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که بازیگر نقش ادوارد نیگما ملقب به ریدلر در فیلم The Batman (بتمن) انتخاب شده باشد. منابع نزدیک به ورایتی تایید کردند که پل دینو در حال انجام مذاکره با شرکت برادران وارنر برای بازی در یکی از نقش‌های شرور و منفی این فیلم است. با اینکه استودیو این خبر را هنوز رسما تایید نکرده، اما منابع نزدیک به فیلم می‌گویند که دینو قرار است نقش شخصیت ریدلر را در فیلم Batman بازی کند. این بازیگر ۳۵ ساله در حالی به فیلم جدید بتمن اضافه می‌شود که به‌تازگی جونا هیل از بازی در این فیلم انصراف داده بود که گفته می‌شد او قرار است نقش یکی از آنتاگونیست‌های فیلم را بازی کند که حال مشخص شده او برای نقش ریدلر در نظر گرفته شده بود و احتمالا دستمزد بالای هیل باعث شکست خوردن روند مذاکرات شده است.

The Riddler

پیش از این جیم کری در فیلم Batman Forever (بتمن برای همیشه) نقش ادوارد نیگما را بازی کرده بود و دینو دومین بازیگری است که قرار است نقش این شخصیت را در سینما بازی کند. علاوه‌بر این، گفته می‌شود که سث روگن نیز برای بازی در نقش پنگوئن در نظر گرفته شده که هنوز پیشنهاد رسمی به او داده نشده است. طبق گفته منابع نزدیک، دستمزد روگن نیز مانند هیل بالا است که همین موضوع باعث شده تا برادران وارنر فعلا وارد مذاکرات نهایی با او نشود. پیش از این در آثاری چون فیلم There Will Be Blood (خون به پا خواهد شد)، فیلم Looper (لوپر)، 12Years a Slave (دوازده سال بردگی)، فیلم Prisoners (زندانیان)، فیلم Love and Mercy (عشق و بخشش)، فیلم Okja (اوکجا) و سریال War & Peace (جنگ و صلح)، شاهد نقش آفرینی دینو بودیم.

همچنین دینو وظیفه کارگردانی فیلم Wildlife (حیات‌وحشی) را نیز بر عهده داشته که اولین تجربه کارگردانی او بوده است. در حال حاضر حضور رابرت پتینسون در نقش بروس وین (بتمن)، زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل (کت‌وومن) و و جفری رایت در نقش کمیسر جیمز گوردون، در فیلم بتمن تایید و اعلام شده است. مت ریوز، کارگردان فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم بتمن را بر عهده دارد. 

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده