نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۲

تصاویر و ویدیوی جدیدی از لباس جدید شوالیه تاریکی در فیلم The Batman فاش شد

به‌تازگی ویدیو و تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم The Batman منتشر شده که نمای کاملی از لباس جدید بتمن را ارائه می‌دهد.

از ماه گذشته مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم The Batman (بتمن) رسما آغاز شد و هفته گذشته نیز مت ریوز، کارگردان و نویسنده فیلمنامه این فیلم، با انتشار ویدیویی آزمایشی از رابرت پتینسون در نقش شوالیه تاریکی رسما رونمایی کرد که واکنش‌های متفاوتی را نیز در پی داشت. حال طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر و ویدیوی جدیدی از پشت صحنه این فیلم منتشر شده که نمای کاملی از لباس جدید بتمن در فیلم جدید این ابرقهرمان محبوب DC (دی سی) را نشان می‌دهد. در حاشیه فیلمبرداری فیلم The Batman در گورستان قدیمی نکروپلیس در شهر گلاسکو در کشور اسکاتلند، شاهد انتشار تصاویر متعددی بودیم که نمای کلی از لباس بتمن را ارائه می‌داد.

در این تصاویر در واقع شاهد حضور بدلکار رابرت پتینسون هستیم و وی در داخل لباس حضور ندارد، اما شاهد بت‌سایکل بتمن نیز هستیم که در حال تعقیب یک موتورسوار دیگر است که گفته می‌شود او احتمالا زن گربه‌ای است که این موضوع هنوز کاملا تایید یا تکذیب نشده است. با توجه به این تصاویر، لباس بتمن کاملا مشکی رنگ و بدون شنل است و همچنین لباس بتمن نیز حالتی متفاوت نسبت به دیگر لباس‌های این شخصیت در فیلم‌های دیگر دارد. همچنین تصاویری دیگری از محل تولید و اسکان تیم تولید فیلم بتمن نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

همچنین این نکته را نیز می‌توان اشاره کرد که ممکن است بخش‌هایی از لباس بتمن با CGI تغییر کند یا حتی در ادامه فیلمبرداری لباس شوالیه تاریکی عوض شود. اگرچه اطلاعاتی از داستان فیلم جدید بتمن در دسترس نیست، اما مت ریوز مدتی پیش اشاره کرد که این فیلم ممکن است با کمیک Year One اثر فرانک میلر و دیوید مازوچلی که در سال ۱۹۸۷، ارتباط داستانی داشته باشد. همچنین ویدیویی از پشت صحنه فیلم The Batman نیز منتشر شده که در آن بتمن در طول این تعقیب و گریز زمین می‌خورد که هنوز مشخص نیست این صحنه بخشی از فیلم بوده یا اشتباه بازیگر/بدلکار در کنترل موتورسیکلت (بت‌سایکل) بوده است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. علاوه‌بر پتینسون، زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل (کت‌وومن)، جفری رایت در نقش کمیسر جیمز گوردون، پل دینو در نقش ادوارد نیگما (ریدلر)، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث، کالین فارل در نقش پنگوئن، پیتر سارسگارد در نقش گیل کولسن، جان تورتورو در نقش کارماین فالکون و جیمی لاوسون در نقش بلا ریال، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Batman تایید و اعلام شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده