نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

جفری رایت رسما نقش کمیسر جیمز گوردون را در فیلم بتمن بازی می‌کند

مت ریوز سرانجام رسما اعلام کرد که جفری رایت برای بازی در نقش کمیسر جیمز گوردون در فیلم The Batman انتخاب شده است.

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه جفری رایت، بازیگر سریال Westworld (وست ورلد)، در حال انجام مذاکرات نهایی و بستن قرارداد همکاری با برادران وارنر برای بازی در نقش کمیسر جیمز گوردون در فیلم The Batman (بتمن) است، اما تا به امروز خبر قطعی حضور این بازیگر در این فیلم تایید و اعلام نشده بود. پیش از این شاهد تایید حضور رابرت پتینسون در نقش بروس وین (بتمن)، زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل (کت‌وومن) و پل دینو در نقش ادوارد نیگما (ریدلر) در این فیلم بودیم. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، رایت رسما به‌عنوان جیمز گوردون جدید سینما در فیلم Batman معرفی شده است. مت ریوز، کارگردان و نویسنده فیلمنامه فیلم بتمن، با انتشار توییتی به سبک دیگر توییت‌های اعلام بازیگران قبلی، تایید کرد که رایت قرار است نقش گوردون را در این فیلم بازی کند تا حضور این بازیگر نیز در فیلم The Batman قطعی شود.

Jim Gordon

پیش از این پت هینگل، گری اولدمن و جی کی سیمونز نقش کمیسر جیمز گوردون را در فیلم‌های مختلف بتمن بازی کرده بودند. اگرچه رایت طی این سال‌ها بیشتر برای بازی در سریال Westworld شناخته شده و شاهد بازگشت او در فصل سوم این سریال نیز خواهیم بود، اما شاهد حضور او در آثار دیگری چون سریال Boardwalk Empire (امپراتوری بوردواک)، مجموعه فیلم The Hunger Games (هانگر گیمز)، سری اخیر مجموعه فیلم James Bond (جیمز باند)، فیلم The Goldfinch و فیلم The Laundromat، بودیم. همچنین قرار است شاهد حضور رایت در فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست)، فیلم All Day and a Night، فیلم Honest Thief و فیلم The French Dispatch (گزارش فرانسوی)، نیز باشیم. 

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم جدید بتمن قرار است از اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده