نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

اکران فیلم Top Gun Maverick عقب افتاد؛ اعلام تاریخ اکران جدید A Quiet Place: Part 2

پارامونت پیکچرز از عقب افتادن اکران فیلم Top Gun Maverick خبر داد و همچنین تاریخ اکران جدید فیلم A Quiet Place: Part 2 و انیمیشن The SpongeBob Movie: Sponge on the Run را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت پارامونت پیکچرز اکران فیلم‌های بیشتری را به علت شیوع ویروس کرونا عقب انداخته است. پارامونت در ابتدا از تاخیر فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) با بازی تام کروز، دیگر بلاک باستر مورد انتظار تابستان امسال تا کریسمس امسال خبر داد که دنباله فیلم Top Gun (تاپ گان) که پیش از این قرار بود در ۲۴ ژوئن ۲۰۲۰ (۴ تیر ۱۳۹۹) اکران بود، اکنون برای اکران در تاریخ ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰ (۳ دی ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. در این تاریخ پیش از این قرار بود فیلم The Tomorrow War (جنگ فردا) با بازی کریس پرت، اکران شود که در حال حاضر از جدول اکران فیلم‌های آینده شرکت پارامونت خارج شده و تاریخ اکران جدید فیلم در زمان دیگری اعلام خواهد شد. 

فیلم A Quiet Place: Part 2

انیمیشن The SpongeBob Movie: Sponge on the Run (فیلم باب‌اسفنجی: اسفنج در حال فرار)، دیگر اثر پارامونت است که اکران آن با تاخیر مواجه شده و اکنون قرار است به‌جای اکران در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹)، با حدود دو ماه تاخیر در تاریخ ۳۱ جولای ۲۰۲۰ (۱۰ مرداد ۱۳۹۹) به‌روی پرده‌های سینما برود. همچنین در پایان پارامونت تاریخ اکران جدید فیلم A Quiet Place: Part 2 (یک مکان ساکت: قسمت دوم) با بازی امیلی بلانت، را تایید کرد که پیش از این به علت گسترش ویروس کرونا اکران آن تا مدت زمان نامشخصی عقب افتاده بود. پارامونت تایید کرد که دنباله فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت) قرار است در تاریخ ۴ سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۴ شهریور ۱۳۹۹) اکران شود. 

انیمیشن The SpongeBob Movie: Sponge on the Run

امیلی بلانت، میلیسنت سیموندز، نوآ جوپ، کیلین مورفی و جایمن هانسو، از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم A Quiet Place حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین تام کروز، وال کیلمر، مایلز تلر، جنیفر کانلی، گلن پاول، اد هریس، جان هم، لوئیس پولمن، مونیکا باربارو، چارلز پارنل، جی الیس، بشیر صلاح الدین، منی جاسینتو و دنی رامیرز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Top Gun: Maverick حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده