نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۷

بازیگر فیلم Set It Up به جمع بازیگران فیلم Top Gun: Maverick پیوست

طبق خبرهای منتشر شده، گلن پاول به جمع بازیگران فیلم Top Gun: Maverick برای بازی در یک نقش محوری و مهم اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گلن پاول، بازیگر فیلم Set It Up، سرانجام برای بازی در یک نقش محوری به جمع بازیگران فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) اضافه شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، پاول که یکی از سه گزینه اصلی برای بازی در نقش پسر شخصیت گوس بود، اکنون پس از توافق با شرکت پارامونت پیکچرز برای بازی در یک نقش دیگر که یک نقش مهم و محوری است، به توافق رسیده و قرار است در این فیلم به ایفای نقش بپردازد. در حال حاضر جزئیات بیشتری از نقش پاول در فیلم در دسترس نیست، اما طبق گزارش‌های منتشر شده، عملکرد پاول در تست بازیگری دنباله فیلم Top Gun (تاپ گان) که در اوایل تابستان امسال انجام شده، با تحسین تام کروز و جری بروکهایمر، تهیه کنندگان فیلم، مواجه شده بود و آن‌ها اصرار داشتند شخصیت او بخشی از فیلمنامه باشد تا او نیز به جمع بازیگران این فیلم اضافه شود.

با اینکه هالیوود ریپورتر اطلاعاتی از نقش پاول در فیلم Top Gun: Maverick را در اختیار ندارد، اما جف اسنایدر، خبرنگار وب‌سایت کولایدر مدعی شد که پاول قرار است نقش شخصیتی به‌نام Slayer (اسلیر) را در این فیلم بازی کند که طبق توصیف منتشر شده از این شخصیت، او به دنیا آمده تا یک خلبان نیروی دریایی آمریکا باشد و او خودش نیز این موضوع را می‌‌داند. او یک خلبان باورنکردنی، مغرور، جسور و کار درست است که هر هواپیمایی را می‌تواند شکست دهد و یک پشتیبان فوق‌العاده است. او از اینکه تحسین شود یا کسی به او حسادت کند، متنفر است و تا زمانی که پرواز کند، به چیزی اهمیت نمی‌دهد.

علاوه بر پاول، تام کروز در نقش پیت میچل (ماوریک)، وال کیلمر در نقش تام کازنسکی (آیسمن)، مایلز تلر در نقش پسر گوس و جنیفر کانلی در یک نقش مهم، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Top Gun: Maverick تایید و اعلام شده است. فیلمبرداری و تولید این فیلم نیز از ماه خرداد امسال آغاز شده است. جوزف کوشینسکی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Tron: Legacy (ترون: میراث) و فیلم Oblivion (فراموشی)، وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Top Gun را بر عهده دارد.

فیلم Top Gun: Maverick قرار است در تاریخ ۱۲ جولای ۲۰۱۹ (۲۱ تیر ۱۳۹۸) اکران شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده