نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۸

جایمن هانسو جانشین برایان تایری هنری در فیلم A Quiet Place 2 شد

به علت تداخل برنامه، برایان تایری هنری از فیلم A Quiet Place 2 جدا و جایمن هانسو جانشین او در این فیلم مورد انتظار شد.

از ماه گذشته بود که مراحل فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت) رسما آغاز شد که طی این مدت تصاویری از پشت صحنه آن نیز منتشر شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از بازیگران فیلم A Quiet Place 2 (یک مکان ساکت ۲) تغییر کرده است. ماه خرداد امسال بود که برایان تایری هنری، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه امی که بیشتر برای بازی در سریال Atlanta (آتلانتا) و فیلم Child's Play (بازی بچگانه) شناخته می‌شود و اخیرا در فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) بازی کرده، به جمع بازیگران دنباله فیلم A Quiet Place اضافه شد. حال طبق خبری که TheWrap منتشر کرده، برایان تایری هنری از این پروژه جدا شده و دیگر قرار نیست در این فیلم ترسناک حضور داشته باشد.

Brian Tyree Henry

همچنین جایمن هانسو، بازیگر فیلم‌هایی چون فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) و فیلم Shazam (شزم)، جانشین هنری در فیلم A Quiet Place 2 شده است. گفته می‌شود که برایان تایری هنری به علت تداخل برنامه و پروژه‌ها از حضور در این فیلم انصراف داده که احتمالا دلیل آن حضور در فیلم The Eternals (اترنالز) بوده است. ریبوت فیلم Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی) و فیلم The King’s Man (کینگز من) از جمله کارهای بعدی هانسو هستند که قرار است طی امسال و سال ۲۰۲۰ اکران شوند. همچنین این بازیگر قرار است برای صداپیشگی شخصیت کوراث در انیمیشن What If نیز حضور داشته باشد. امیلی بلانت در نقش اولین ابوت، میلیسنت سیموندز در نقش ریگن ابوت، نوآ جوپ در نقش مارکوس ابوت و کیلین مورفی در یک نقش نامشخص، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم A Quiet Place 2 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم A Quiet Place 2 برای اکران در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۰ (۱ فروردین ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. مانند قسمت اول، جان کرازینسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم A Quiet Place را بر عهده دارد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده