نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۸

مذاکرات اولیه جنیفر کانلی جهت حضور در فیلم Top Gun: Maverick

جنیفر کانلی، بازیگر فیلم Requiem for a Dream (مرثیه‌ای برای یک رؤیا)، در حال مذاکره با مسئولان کمپانی پارامونت پیکچرز برای ایفای نقش در فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) است.

جنیفر کانلی،‌ بازیگر آمریکایی سینمای هالیوود، در حال انجام مذاکرات ابتدایی با مسئولان کمپانی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures)، جهت ایفای یکی از نقش‌های اصلی در فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) است. وی قرار است نقش مادری تنها را که گردانندهٔ یک کافه محلی در نزدیکی کمپ نیروی دریایی است ایفا کند و به احتمال فراوان پایش به اتفاقات خطرناک داستان نیز باز خواهد شد.

جنیفر کانلی بازیگر برندهٔ جایزهٔ اسکار برای ایفای نقش در فیلم A Beautiful Mind (یک ذهن زیبا) محصول ۲۰۰۱ است و کارنامهٔ پرباری دارد و از همین رو مسئولان کمپانی پارامونت پیکچرز و همچنین مسؤلان کمپانی اسکای دنس (Skydance) به دنبال جذب وی به پروژهٔ جدیدشان هستند و طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، این دو کمپانی معروف فیلمسازی، مذاکرات اولیه را با جنیفر کانلی برای پیوستن به تام کروز در دنبالهٔ فیلم Top Gun (تاپ گان)، آغاز کرده‌اند.

Connely

در فیلم Top Gun: Maverick، تام کروز بار دیگر نقش شخصیت ماوریک، خلبان نیروی دریایی که در فیلم ابتدایی نقش اصلی را بر عهده داشت، را ایفا خواهد کرد؛ این مرتبه نیز نقش اصلی داستان را این بازیگر آمریکایی بر عهده دارد. همچنین حضور وال کیلمر برای بازی در نقش تام کازنسکی ملقب به آیسمن، در فیلم Top Gun: Maverick تأیید و اعلام شده است. مایلز تلر، بازیگر جوان سینمای هالیوود نیز نقش پسر شخصیت گوس، بهترین دوست پیت میچل را ایفا خواهد کرد. کارگردانی فیلم Top Gun: Maverick بر عهدهٔ جوزف کوشینسکی، کارگردان دو فیلم Tron: Legacy (ترون: میراث) و فیلم Oblivion (فراموشی) خواهد بود و تام کروز سابقهٔ همکاری با این کارگردان ۴۴ ساله آمریکایی را در فیلم علمی تخیلی و پساآخرالزمانی Oblivion دارد. پیتر کریگ، اشلی میلر، جاستین مارکس و زک استنتز، نگارش فیلمنامهٔ اولیه را بر عهده داشتند و بازنویسی نهایی فیلمنامه به اریک وارن سینگر، نویسنده فیلم American Hustle (حقه‌بازی آمریکایی) سپرده شد. جری بروکهایمر، تهیه‌کنندهٔ معروف سینمای هالیوود نیز تهیه‌کنندگی دنبالهٔ فیلم Top Gun را بر عهده خواهد داشت. مراحل پیش‌تولید فیلم Top Gun: Maverick انجام شده است و ادامهٔ کار از ماه سپتامبر (شهریور یا مهرماه) در شهر سن دیگو از سر گرفته خواهد شد.

جنیفر کانلی سابقهٔ همکاری با جوزف کوشینسکی را در فیلم درام Only the Brave (تنها شجاعان)، محصول سال ۲۰۱۷ در کارنامه دارد و در آن فیلم علاوه بر کانلی، اندی مک‌داول، جاش برولین، مایلز تلر، جف استالتس و جف بریجز حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. از معروف‌ترین فیلم‌های جنیفر کانلی می‌توان به Requiem for a Dream (مرثیه‌ای برای یک رؤیا)، Dark City (شهر تاریک)، Hulk (هالک)، House of Sand and Fog (خانه‌ای از شن و مه)، Blood Diamond (الماس خونین)، The Day the Earth Stood Still (روزی که زمین از حرکت ایستاد) و فیلم Noah (نوح) اشاره کرد. وی همچنین در فیلم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ) که تهیه‌کنندگی آن را جیمز کامرون بر عهده دارد، حضور دارد و با بازیگرانی چون رزا سلزار، کریستف والتس، ماهرشالا علی، اد اسکرین، لانا کاندر، میشل رودریگز، جکی ارل هیلی، ایزا گونزالس، کین جانسون، جرج لندبورگ جونیور و مارکو زارور همبازی است. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذرماه ۱۳۹۷) روی پردهٔ سینما برود.

یادآوری می‌کنیم فیلم Top Gun: Maverick قرار است در تاریخ ۱۲ جولای ۲۰۱۹ (۲۱ تیرماه ۱۳۹۸) اکران شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده