نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

اضافه شدن اد هریس، جان هم و لوئیس پولمن به جمع بازیگران فیلم Top Gun: Maverick

شرکت پارامونت پیکچرز از اضافه شدن اد هریس، جان هم و لوئیس پولمن به جمع بازیگران فیلم Top Gun: Maverick خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور سه بازیگر جدید در فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، کمپانی پارامونت پیکچرز به‌تازگی اد هریس با سابقه بازی در سریال Westworld (وست ورلد)، جان هم با سابقه بازی در سریال Mad Men (مد من) و لوئیس پولمن با سابقه بازی در فیلم Bad Times At The El Royale (اوقات بد در ال رویال) را برای بازی در دنباله فیلم Top Gun (تاپ گان) استخدام کرده است. علاوه بر این سه بازیگر، تام کروز در نقش پیت میچل (ماوریک)، وال کیلمر در نقش تام کازنسکی (آیسمن)، مایلز تلر در نقش پسر گوس، جنیفر کانلی در یک نقش مهم، گلن پاول در نقش Slayer (اسلیر)، مونیکا باربارو، چارلز پارنل، جی الیس، بشیر صلاح الدین و دنی رامیرز دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Top Gun: Maverick تایید و اعلام شده است.

Jon Hamm

توماسین مک کنزی، بازیگر فیلم JoJo Rabbit (خرگوش جوجو)، که به‌تازگی به جمع بازیگران فیلم Top Gun: Maverick اضافه شده بود و گفته می‌شد که قرار است نقش دختر شخصیت جنیفر کانلی را بازی کند، به علت تداخل در برنامه‌های او با زمان فیلمبرداری دنباله فیلم تاپ گان، از این پروژه خارج شده است. ددلاین اضافه کرد که پارامونت در حال یافتن بازیگری به‌عنوان جانشین مک‌کنزی در این فیلم است، اما فهرست اصلی بازیگران فیلم Top Gun: Maverick تقریبا تکمیل شده است. جوزف کوشینسکی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Tron: Legacy (ترون: میراث) و فیلم Oblivion (فراموشی)، وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Top Gun را بر عهده دارد.

فیلم Top Gun: Maverick قرار است در تاریخ ۱۲ جولای ۲۰۱۹ (۲۱ تیر ۱۳۹۸) اکران شود. وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده پیتر کریگ، اشلی میلر، جاستین مارکس، زک استنتز و اریک وارن سینگر، است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده