نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۸

اکران فیلم A Quiet Place: Part 2 بخاطر ویروس کرونا عقب افتاد

فیلم A Quiet Place: Part 2 جدیدترین قربانی ویروس کرونا است که اکران آن تا زمان نامشخصی عقب افتاده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قربانی بعدی ویروس کرونا مشخص شد. سرانجام شرکت پارامونت پیکچرز تایید کرد که به علت شیوع ویروس کرونا و گسترش آن، اکران فیلم A Quiet Place: Part 2 (یک مکان ساکت: قسمت دوم) تا مدت زمان نامشخصی عقب افتاده است. پیش از این دنباله فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت) قرار بود در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۰ (۱ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود و حتی اخیرا برای گروهی از منتقدان نیز نمایش داده شده بود، اما در حال حاضر این فیلم تاریخ اکرانی ندارد. این فیلم ترسناک تنها قربانی ویروس کرونا نیست و پیش از این فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست) که قرار بود در بهار ۲۰۲۰ اکران شود، اکنون قرار است در تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۲۰ (۵ آذر ۱۳۹۹) به‌روی پرده‌های سینما برود.

همچنین پس از عملکرد پایین‌تر از انتظار انیمیشن Onward (به پیش) در گیشه، سونی پیکچرز تصمیم گرفت تا اکران فیلم Peter Rabbit 2: The Runaway (پیتر خرگوشه ۲: فراری) را تا اواسط تابستان سال ۲۰۲۰ عقب بندازد. در حال حاضر مشخص نیست که ویروس کرونا تا چه میزان می‌تواند به سینمای سال ۲۰۲۰ ضربه بزند، اما به‌نظر می‌رسد که اکران فیلم‌های بیشتری قرار است با تاخیر مواجه شوند. در حال حاضر هیچ یک از سینماهای آمریکا بخاطر ویروس کرونا و گسترش آن بسته نشده‌اند، اما گفته می‌شود که کرونا کم کم در حال گذاشتن تاثیر خود است و ممکن است شاهد دوره تاریکی برای سینما باشیم. در حال حاضر ایتالیا و چین در قرنطینه هستند و سینماهای کره جنوبی و فرانسه نیز بسته شده است. یکی از مدیران استودیوهای فیلمسازی نیز گفته که این وضعیت بی سابقه است. 

امیلی بلانت در نقش اولین ابوت، میلیسنت سیموندز در نقش ریگن ابوت، نوآ جوپ در نقش مارکوس ابوت، کیلین مورفی و جایمن هانسو، از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم A Quiet Place حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، جان کرازینسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم A Quiet Place 2 را نیز بر عهده است. تاریخ اکران جدید فیلم در آینده اعلام خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده